Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sōichi Tomoe

2974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sōichi Tomoe
Tomoe.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 25 (manga)
Odc. 90 (anime)
Odc. 29 (SM Crystal)
Seiyū: Akira Kamiya
Takuya Kirimoto (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Bractwo Śmierci
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Właściciel Akademii Nieskończoności, naukowiec, lider Bractwa Śmierci
Formy: Germatoid
Undead Berserk (tylko w musicalach)
Powiązania: Pharaoh 90, Kaolinite, Witches 5, Mistress 9
Death Mannetjes, Hrabia Dracul, Death Lamia (tylko w musicalach)
Dane osobowe
Wiek: 35 lat
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek
Krewni: Hotaru Tomoe (córka)
Keiko Tomoe (żona, zmarła)

Profesor Sōichi Tomoe (jap. 土萠創一教授 Tomoe Sōichi-kyōju) – ojciec Hotaru Tomoe. Jest założycielem Akademii Nieskończoności i znanym naukowcem. Po wypadku w swoim laboratorium został liderem Bractwa Śmierci.

AnimeEdytuj

Kiedyś był dobrym człowiekiem. Ale wiele lat temu spotkała go wielka tragedia. W jego laboratorium wybuchła eksplozja. Żona dr Tomoe zginęła, on sam ledwo uszedł z życiem, a zdrowie jego córeczki Hotaru było w zagrożeniu. Wtedy pojawił się Germatoid oferując mu sojusz. Miał oddać swe ciało Germatoidowi i założyć Bractwo Śmierci, Hotaru zaś miała stać się Mesjaszem Ciszy. Souichi zgadza się  i przyjmuje warunki. Pod wpływem Germatoida staje się zły i zakłada Bractwo Śmierci, którego celem jest przebudzenie Mesjasza Ciszy, który ma doprowadzić do zagłady ludzkości. W głębi duszy dr Tomoe żywi ludzkie uczucia - jest to miłość do córki Hotaru.

MangaEdytuj

W mandze Sōichi był naukowcem dopóki, jak przypominał sobie Kenji Tsukino, nie został wyrzucony ze środowiska naukowego za niewłaściwe eksperymenty. Po sprzedaniu niektórych z nich, kupił teren, na którym zbudował swoje laboratoria i Akademię Nieskończoności. Kontynuował swoje badania, ale pewnego razu uderzenie pioruna spowodowało pożar, w którym zginęła jego żona Keiko, a jego córka Hotaru została ciężko ranna.

Sōichi uratował swoją córkę za pomocą najprawdopodobniej połączenia cybernetycznej i genetycznej technologii. Wszczepił wtedy w nią także jajo daimona – jednego z jaj, które przybyły z Pharaoh 90 wraz z uderzeniem pioruna. Zainfekowały jego asystentkę, Kaori, jak również niego samego.

Następnie skupił się na tworzeniu swoich „super istot” przy użyciu różnych technik naukowych, w tym genetycznej, farmakologicznej i procesów cybernetycznych. Jako inkubatory były wykorzystywane ludzkie ciała, ale udało mu się również stworzyć samodzielnie z jaj kilka daimonów: Witches 5. Eksperymentował też na sobie, tworząc fuzję ludzi i istot obcych.

MusicaleEdytuj

W musicalach w jego rolę wcielili się Shunsaku Yajima, Ryūji Kasahara, Kaname Aoki i Yūki Kaon.

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar.png

Liderzy Pharaoh 90Mistress 9Sōichi Tomoe/GermatoidKaolinite
Witches 5 EudialMimeteViluyTelluCyprinePtilol

Witches 5 EudialMimeteTelluViluyCyprinePtilol
Daimon MikujiNekonneruSteeringOctaveŌsōjiDaiheartScarDoburinTaiyanTodenHaikyunCenicientaSoiyaChagamaIrondarDarumaProto-daimonHurdlerChokokkaChikuonDoorknobderU-EsternU-HenshūU-TahimeU-TomodachiU-BaullaU-NdokaiU-IkasamanU-ChōtenU-Pasokon • Undifferentiated Daimons • Rangy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki