FANDOM

Sabão Spray
シャボン・スプレー
Shabon Supurē
Shabonsprey4
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Brak
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 8
Sera Myu: Kessen / Transylvania no Mori - Shin Toujou! Chibi Moon wo Mamoru Senshi-tachi

Sabão Spray (pl. Mydlany Rozpylacz!) – pierwszy atak Czarodziejki z Merkurego z anime.

To był pierwotnie atak defensywny, który tworzył dużą chmurę baniek, które były wykorzystane w celu zmniejszenia ogólnej widoczności w terenie. Obniża również temperaturę otoczenia. W 42 odcinku Czarodziejka z Merkurego użyła Sabão Spray, aby zapewnić sobie ograniczoną ochronę przed intensywnym ciepłem i płomieniami.

Sabão Spray był również jednym z ataków używanych przez Czarodziejkę z Merkurego w grze wideo Sailor Moon: Another Story. Zmniejszyła siłę ataku wroga.

Ulepszone wersje zaklęcia to Sabão Spray Freezing i Double Sabão Spray Freezing.

W animeEdytuj

Sailor Mercury wyciąga ręce przed siebie, tworzy się na nich kula. Czarodziejka obraca się i krzyżuje ręce. Strzepuje kulę która zamienia się we mgłę.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • „Sabão” jest portugalskim słowem znaczącym mydło.
  • Atak ten jest zazwyczaj błędne odczytywany jako Shabon Spray ze względu na wymowę Ami w anime (język japoński).
  • Chociaż Sailor Merkury nigdy nie stosowała tego ataku z nazwy w mandze, pierwszej transformacji Ami w akcie 2 w oryginalnej wersji mangi towarzyszył nienazwany atak, który stworzył chmurę mgły w tym samym celu i o tym samym wyglądzie. W przedrukowywanej wersji mangi atak został nazwany Mercury Aqua Mist.
Shabon Spray (High Quality)00:14

Shabon Spray (High Quality)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki