FANDOM

Saeko Mizuno
Saeko Mizuno (manga).jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 35 (manga)
Sailor Moon SuperS: The Movie (anime)
Act 33 (PGSM)
Informacje
Miejsce zamieszkania: Azabu-Jūban, Minato-ku, Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Lekarka
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Krewni: Ami Mizuno (córka)
Były mąż

Saeko Mizuno (jap. 水野冴子 Mizuno Saeko) – postać epizodyczna, która pojawiła się w mandze, anime i serialu Pretty Guardian Sailor Moon. W anime pracowała w

Jest matką Ami. Podczas gdy jest wyraźnie nieobecna w większości z serii, jest odnoszącym sukcesy zawodowe lekarzem[1]. Jej sukcesy mają duży wpływ na Ami i są jednym z powodów dla których jej córka chce pójść w ślady matki. Pojawia się jedynie w krótkim epizodzie w anime. Nie spotyka się często z Ami. Pani Mizuno jest jednak miłą kobietą i żałuje, że nie może spędzać więcej czasu ze swoją ukochaną córką.

W filmie SuperS Ami mówi, że jej mama nauczyła ją piec ciasteczka (Nie ma jej często w domu, bo jest strasznie zapracowana, ale kiedy byłam w podstawówce piekła mi takie ciasteczka, kiedy byłam smutna. Mówiła: „Proszę, Ami, to są specjalne ciasteczka, które w mig rozwieją twoje troski!”).

AnimeEdytuj

W anime matka Ami pojawia się tylko w openingu Sailor Moon SuperS: The Movie. Pomagała wtedy małej Ami robić ciasteczka.

MangaEdytuj

W mandze pani Mizuno pierwszy raz pojawiła się w akcie 35. Opiekowała się wtedy Mamoru, kiedy chłopak poczuł się źle i poszedł do szpitala.

PGSMEdytuj

W PGSM pani Mizuno pojawia się po raz pierwszy w akcie 33. W jej rolę wcieliła się Mariko Tsutsui.

CiekawostkaEdytuj

GaleriaEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. W mandze pracuje w Szpitalu Akademii Medycznej J; w anime – w Drugim Szpitalu Ogólnym Jūban, a w PGSM – w Szpitalu Uniwersyteckim Meiwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki