FANDOM

Saeko Mizuno
Saeko Mizuno (manga)
Pierwsze wystąpienie: Act 35 (manga)
Sailor Moon SuperS: The Movie (anime)
Act 33 (PGSM)
Informacje
Miejsce zamieszkania: Azabu-Jūban, Minato-ku, Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Lekarka
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Krewni: Ami Mizuno (córka)
Były mąż

Saeko Mizuno (jap. 水野冴子, Mizuno Saeko) – matka Ami, postać epizodyczna, która pojawiła się w mandze, anime i serialu Pretty Guardian Sailor Moon.

Podczas gdy jest wyraźnie nieobecna w większości z serii, jest odnoszącą sukcesy zawodowe lekarką.[1] Jej sukcesy mają duży wpływ na Ami i są jednym z powodów, dla których jej córka chce pójść w ślady matki. Nie spotyka się często z Ami. Pani Mizuno jest jednak miłą kobietą i żałuje, że nie może spędzać więcej czasu ze swoją ukochaną córką.

AnimeEdytuj

W anime matka Ami pojawia się tylko w openingu Sailor Moon SuperS: The Movie. Pomagała wtedy małej Ami robić ciasteczka. W jednej ze scen na początku filmu Ami mówi, że jej to właśnie jej mama nauczyła ją piec ciasteczka ("Nie ma jej często w domu, bo jest strasznie zapracowana, ale kiedy byłam w podstawówce piekła mi takie ciasteczka, kiedy byłam smutna. Mówiła: „Proszę, Ami, to są specjalne ciasteczka, które w mig rozwieją twoje troski!").

MangaEdytuj

W mandze pani Mizuno pierwszy raz pojawiła się w akcie 35. Opiekowała się wtedy Mamoru, kiedy chłopak poczuł się źle i poszedł do szpitala.

PGSMEdytuj

W PGSM pani Mizuno pojawia się po raz pierwszy w akcie 33. W jej rolę wcieliła się Mariko Tsutsui.

GryEdytuj

Mamaamigra

W Sailor Moon: Another Story, grze wideo, pojawiła się razem z byłym mężem w iluzji nasłanej na Sailor Mercury przez Nabu. W tej iluzji Ami była już lekarką i przyszli ją odwiedzić rodzice, którzy chcieli spotkać się z nią i jej mężem.

CiekawostkaEdytuj

GaleriaEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. W mandze pracuje w Szpitalu Akademii Medycznej J; w anime – w Drugim Szpitalu Ogólnym Jūban, a w PGSM – w Szpitalu Uniwersyteckim Meiwa.