Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sailor Aluminum Siren

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sailor Aluminum Siren
Aluminumsiren manga.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 44 (manga)
179 odc. (anime)
Seiyū: Kikuko Inoue
Informacje
Przynależność: Shadow Galactica
Zawód/zajęcie: Sailor Animamates
łowca talentów telewizji Ginga TV (tylko w anime)
Aliasy: Reiko Aya (tylko w anime)
Half Bird (tylko w musicalach)
Powiązania: Sailor Galaxia; Sailor Lead Crow
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: Mermaid humanoid
Krewni: matka (wspomniana tylko w anime)

Sailor Aluminum Siren (jap. セーラー・アルーミナム・セイレーン Sērā Arūminamu Seirēn) – druga z pięciu[1] Sailor Animamates.

CharakterystykaEdytuj

Pod względem charakteru, przypomina Usagi. Wiecznie uśmiechnięta, uwielbia jeść i żartować. Często doprowadza to Sailor Lead Crow do szału, lecz tak naprawdę Syrena i Wrona to dwie najlepsze przyjaciółki. O jej rodzinie wiadomo tylko tyle, że ma matkę (zostało to powiedziane w odcinku 184). Kontroluje lód. Jej hobby to ballady.

AnimeEdytuj

W anime, Aluminum Seiren i jej partnerka Sailor Lead Crow, pracowały pod przykrywką bycia łowcami talentów stacji Ginga TV. Używając pseudonimu Reiko Aya, pracą Seiren było wyszukiwanie potencjalnych Gwiezdnych Ziaren i wydobywanie ich z ciała właściciela.

Jednak temperament Seiren jest zupełnie przeciwny do rodzaju jej pracy. Jest uprzejma, trochę roztrzepana, a jej emocjonalne, beztroskie cechy czasami denerwowały Sailor Lead Crow. Seiren nawet wręczyła swoją wizytówkę Sailor Moon na pierwszym ich spotkaniu, jako część swojego powitania. Ona również dużo je, co jest jej sposobem radzenia sobie z całym stresem, który wywiera na niej jej praca. Niemniej Lead Crow i Aluminum Seiren przyjaźnią się, łączą je przyjazne i pełne szacunku relacje.

Temperament Seiren nie przysłużył się jej w odniesieniu jakiegokolwiek sukcesu w znalezieniu prawdziwych Gwiezdnych Ziaren, ani nie zadowalał jej pracodawcy. Po pewnym czasie Sailor Galaxia, sfrustrowana porażkami swojej podwładnej, w końcu pozbyła się Seiren mimo próśb Sailor Lead Crow. Jak na ironię jej śmierć była szkodą Galaxii: Seiren udało się poznać sekret tożsamości Sailor Starlights, Sailor Moon (o której tożsamości dowiedziała się najwcześniej) oraz Inner Senshi Senshi – informacje, na których skorzystałaby Galaxia. Skorzystała na nich w ograniczony sposób jedynie Lead Crow.

MangaEdytuj

Sailor Aluminum Seiren pojawiła się na krótko w mandze, w akcie 44, szpiegując wojowniczki podczas koncertu Three Lights. Następnego dnia pojawiła się w szkole Jūban Municipal High School, żeby zaatakować Czarodziejkę z Księżyca. Ostatecznie udało jej się uwięzić Czarodziejkę z Merkurego i Czarodziejkę z Jowisza używając swoich włosów, dusząc je na śmierć, i wydobyć ich Sailor Crystals. Po tym jednak Sailor Starlights przemieniły się, a Sailor Star Healer i Sailor Star Maker zniszczyły ją.

Jak się później okazało, zabiła Sailor Mermaid – planetarną wojowniczkę swojej rodzinnej planety Mermaid, aby zdobyć jej Gwiezdne Ziarno, a tym samym przychylność Sailor Galaxii i stać się Sailor Senshi.

Sera MyuEdytuj

Sailor Aluminum Seiren pojawiła się w tylko jednej produkcji Sera Myu: Kakyuu-Ouhi Kourin - The Second Stage Final. Podobnie jak inne Sailor Animamates pozowała jako członek Dancing Animamates – międzynarodowej grupy tanecznej. Jej pseudonimem był „Half Bird”. Mówiła o sobie „kusząca wokalistka” (jap. 誘惑のボコリスト yūwaku no vocalist), co prawdopodobnie odnosi się do mitologicznych umiejętności w syreny, która była również pół-kobietą, pół-ptakiem. Była grana przez Anri Ōnuki.

MoceEdytuj

AtakEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

AktorkiEdytuj

  • W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się:

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze – pięciu, a w anime – czterech.
Wrogowie: Galaktyka Cieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki