FANDOM

SailorBuri

Sailor Buri (anime)

Sailor Buri- to Phage powstały z ciała aktorki Alice Itsuki. To pierwszy Phage, z jakim walczyła Sailor Moon. Pojawia się w odcinku 173.

HistoriaEdytuj

Sailor Buri powstała, kiedy Sailor Iron Mouse wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Alice Itsuki, wierząc, że aktorka jest posiadaczką prawdziwego Gwiezdnego Ziarna. Gdy okazało się ono słabe i zmieniło kolor na czarny, Alice zamieniła się w Phage'a. Zawiedziona Sailor Iron Mouse szybko uciekła z pola walki. Sailor Moon nie chciała zabić Alice, w związku z czym nie potrafiła z nią walczyć. Gdy do akcji wkroczyły Starlights i próbowały unicestwić Sailor Buri, Sailor Moon nie chciała im na to pozwolić i używając ataku Starlight Honeymoon Therapy Kiss oczyściła Alice i sprowadiła ją znów do ludzkiej postaci.

WyglądEdytuj

Kostium Sailor Buri posiada żółty rybi ogon, kaptur o kształcie przypominającym głowę ryby i biustonosz wyglądający jak dwie całujące się ryby. Jej twarz jest pokryta grubą warstwą makijażu.

Bronie i atakiEdytuj

SailorBuri2

Atak Sailor Buri (anime)

Bronią Sailor Buri jest mikrofon, którego powierzchnia jest pokryta metalowymi kolcami. Kabel od mikrofonu był wystarczająca długi, by bez problemu dosięgnąć przeciwnika.

AktorkiEdytuj

SeiyuEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki