FANDOM

Sailor Chef.jpg

Sailor Chef (anime)

Sailor Chef - to Phage powstały z ciała kucharza, Tetsurou Yoshinogawy. Pojawia się w odcinku 179.

HistoriaEdytuj

Sailor Chef powstał, kiedy Sailor Iron Mouse wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Tetsurou Yoshinogawy. Gdy ziarno zmieniło kolor na czarny, Tetsurou zamienił się w phage'a. Przybywają Sailor Moon i Sailor Jupiter.Zostaje użyty atak Jupiter Oak Evolution i Sailor Moon wyciąga swoje berło z zamiarem oczyszczenia potwora. On jednak proponuje jej czekoladowe ciasto. Niczego nieświadoma Senshi zajada się tortem, gdy tymczasem phage wyciąga długi nóż i chce ją zaatakować. Jednak przybywa Sailor Star Maker, ratuje wojowniczkę i atakuje phage'a za pomocą Star Gentle Uterus . Następnie Sailor Moon oczyszcza phage'a używając Starlight Honeymoon Therapy Kiss.

WyglądEdytuj

Sailor Chef ma ciało z metalu, także swój kucharski kapelusz. Ma ogromny garnek na plecach zawierający wiele narzędzi kuchennych, które wyjmuje, aby ich użyć w atakach.

Bronie i atakiEdytuj

Sailor Chef atakuje przeciwnika za pomocą różnych narzędzi kuchennych, spośród których wszystkie są śmiertelnie zaostrzone. Potrafi także stwarzać najróżniejsze potrawy, jak na przykład tort czekoladowy dla Sailor Moon .

AktorzyEdytuj

SeiyuEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki