FANDOM

Sailor Chi
Sailor Chi
Pierwsze wystąpienie: Act. 48
Informacje
Przynależność: Shadow Galactica
Zawód/zajęcie: Gwiezdna Ogrodniczka
Aliasy: Shadow Mantis (musicale)
Powiązania: Sailor Phi, Sailor Galaxia, Sailor Theta (tylko musicale)
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: humanoid

Sailor Chi (jap. セーラーX Sērā Kai) – jedna z Sailor Senshi, poddana Sailor Galaxii. Pojawiła się tylko na krótko w mandze, ale mimo to miała istotny wpływ na historię. Ona również pojawiła się w niektórych musicalach, choć miała niewielką rolę.

MangaEdytuj

W kategorii hierarchii w mandze zostało wyjaśnione, że zarówno Sailor Chi jak i Sailor Phi były dwiema najbardziej lojalnymi podwładnymi Sailor Galaxii, były więc drugie po niej w Galaktyce Cieni. Były odpowiedzialne za nadzorowanie upraw wychwytujących Gwiezdne Ziarna Garden Crystals, które otaczają katedrę Galaxii. Ich zadaniem była także obserwacja działalności Sailor Animamates na Ziemi. Choć Chi nie pojawiła się tak często jak Phi, nie było wątpliwości, że zajmowała wysoką pozycję, jako że była pokazana jak składała raport bezpośrednio dla Galaxii w jednym przypadku.

Phi i Chi były również prawdopodobnie najsilniejszymi wojowniczkami Galaxii; zostało to przedstawione najwyraźniej w 48 akcie i 49 akcie, gdzie zabiły sześć wojowniczek znajdujących się między nimi. Sailor Lethe i Sailor Mnemosyne zginęły jako pierwsze w wyniku ich zdrady, następnie Sailor Starlights również zostały zabite na oczach Sailor Moon i Księżniczki Kakyū.

Podczas ostatecznej bitwy pomiędzy Phi i Chi, a pozostałymi Sailor Senshi, Sailor Chi pomściła śmierć Phi i zniszczenie Garden Crystals przeszywając przez plecy Sailor Kakyū swoje berło. Po tym jak Kakyū zmarła w ramionach Sailor Moon, Wojowniczka zabiła Sailor Chi.

Musicale Edytuj

Sailor Chi pojawiła się w kilku produkcjach Sera Myu: Sailor Moon Sailor Stars (w jej roli Kaori Ishikawa), Sailor Moon Sailor Stars (Kaiteiban) (w jej roli Sachiko Akimoto), Eien Densetsu, The Final First Stage oraz Shin Densetsu Kourin, gdzie była odgrywana przez Mari Yasuda.

We wszystkich swoich występach w musicalach Sailor Chi, Sailor Phi i Sailor Theta były częścią oddziału Galaxii: nie do odróżnienia, rzadko miały mówione kwestie i były podporządkowane wyższym rangą członkom Galaktyki Cieni. Nic nie wskazywało na to, że mają specjalną rolę jako Gwiezdna Ogrodniczka.

W musicalu Sailor Stars Sailor Chi używała aliasu Shadow Mantis podczas pracy pod dowództwem MC Fly'a. Jednak w Sailor Stars (Kaiteiban) była nazywana po prostu Sailor Chi. Również w wersji poprawionej Sailor Chi (wraz z Phi i Theta) przebrała się jako wspierająca tancerka, podczas występów Three Lights na Ziemi.

W Eien Densetsu Sailor Chi przebrała się jako uczennicę Juuban Municipal High School. Miała wspólny atak z Sailor Phi i Sailor Thetą Galactica Cry. Po tym jak została pokonana przez Królową Beryl w walce, Sailor Chi została zniszczona przez Galaxię za jej niepowodzenie.

CiekawostkiEdytuj

  • Chociaż są popularne spekulacje wśród fanów, że Sailor Chi i Phi były bliźniętami, nigdy nie zostało to potwierdzone w żadnym miejscu, nawet w Materials Collection, gdzie takie informacje mogłyby być wspomniane, jak w przypadku Sailor Lethe i Sailor Mnemosyne.
  • Sailor Chi jest często błędnie określana jako „Sailor X” ze względu na „Χ” w jej japońskim imieniu. Litera „X” oznacza grecką literę „chi”, stąd jej imię.

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Galaktyka Cieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki