FANDOM

Mała Czarodziejka z Księżyca
Sailor Chibi Moon
Sailor Chibi Moon 01.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 23 (manga)
103 odc. (anime)
25 odc. (SM Crystal)
Seiyū: Kae Araki
Misato Fukuen (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo, Kryształowe Tokio
Miejsce zamieszkania: Azabu-Juuban, Minato-ku, Tokio
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi, następczyni tronu Ziemi
Aliasy: Usagi "Chibiusa" Tsukino
Formy: Black Lady, Sailor Chibi Moon, Super Sailor Chibi Moon, Eternal Sailor Chibi Moon, Princess Lady Serenity
Tytuły: Mała Dama, Princess Lady Serenity, Black Lady
Powiązania: Solar System Senshi, Sailor Quartet, Diana, Helios, Perle (tylko anime)
Dane osobowe
Data urodzenia: 30 czerwca
Wiek: 900+
Wzrost: 3'6"–4'5" (107–135 cm)
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek
Grupa krwi: 0

Sailor Chibi Moon (jap. セーラーちびムーン Sērā Chibi Mūn, pol. Mała Czarodziejka z Księżyca) – bohaterka anime i mangi Czarodziejka z Księżyca stworzonej przez Naoko Takeuchi. Jest też jedną z Czarodziejek Wewnętrznego Układu Słonecznego. Jej prawdziwą tożsamością jest Usagi "Chibiusa" Tsukino. Jest córką Neo Queen Serenity i Króla EndymionaUsagi i Mamoru z przyszłości. Pochodzi z Kryształowego Tokio z XXX wieku, gdzie jest księżniczką. Wróciła do XX wiecznego Tokio w celu szkolenia na wojowniczkę.

Ona i jej matka Czarodziejka z Księżyca były nazywane Double Moon, a czasem określane przez fanów jako Princess Senshi.

W mandze Sailor Chibi Moon stawała się co najmniej o dwie głowy wyższa od jej postaci cywilnej po transformacji. Miało to miejsce również w anime, ale było to mniej widoczne.

PostacieEdytuj

Sailor Chibi MoonEdytuj

Pojawia się w 23 akcie mangi i 103 odcinku anime. W anime Matka wysłała ją do XX wieku na "trening", natomiast w mandze Chibiusa przemieniła się od razu w Sailor Chibi Moon po śmierci Sailor Pluto.

Jej mundurek, obroża, zakończenia na rękawiczkach, spódniczka i buty są koloru różowego, jej przednia i tylna kokarda są koloru czerwonego. Różnica jest taka, że w anime na jej obroży jest serce, a w mandze półksiężyc, a w anime spinki pojawiły się dopiero po przemianie Super Sailor Moon dzięki Świętemu Graalowi.

Super Sailor Chibi MoonEdytuj

Dzięki mocy Pegaza Sailor Chibi Moon staje się Super Sailor Chibi Moon. W mandze natomiast dostaje nową moc dzięki Świętemu Graalowi. Chibi Moon ma spódniczkę w tęczowych barwach. Jej mundurek ma naszyte złote nici. Kokarda z tyłu jest nieco wydłużona. Zmieniła się "obroża" na szyi Chibiusy. Buty mają bardziej cukierkowy kolor. Bronią Chibi Moon jest Księżycowa Pozytywka (inaczej Dzwoneczek), dzięki temu przedmiotowi wzywa Pegaza.

Eternal Sailor Chibi MoonEdytuj

Eternal Sailor Chibi Moon pojawia się tylko w mandze i jest najdoskonalszą postacią Senshi.

Po pokonaniu Nehellenii Inner i Outer Senshi zmieniły się w Księżniczki, a później, przywołując moc zamków swych ojczystych planet, zmieniły się w Eternal Senshi. Eternal Sailor Chibi Moon mogą wyrastać skrzydła (podobnie jak innym Księżniczkom) oraz czasami zamiast jej diademu pojawia się planetarny symbol Księżyca. Sailor fuku Eternal Sailor Chibi Moon jest nieco podobne do fuku Eternal Sailor Moon, tylko jest tutaj o wiele więcej różowego. Kamień w diademie również jest różowy i ma postać pięcioramiennej gwiazdy.

Dorosła Super Sailor Chibi MoonEdytuj

Starsza SSCMoon.jpg

Dorosła Super Sailor Chibi Moon

Pojawiła się tylko w anime, gdy PallaPalla zobaczyła tymczasowe marzenia Super Sailor Moon i Super Sailor Chibi Moon. Wtedy użyła swojej magicznej kuli i odwróciła ich wiek. Do swojego dawnego wyglądu wróciły w tym samym odcinku dzięki miłości Chibiusy do Pegaza.

MusicaleEdytuj

Sailorchibimoonsm.jpg

Moe Ōsaki jako Super Sailor Chibi Moon

W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się: Ai Miyakawa, Mao Kawasaki, Tamaki Dia Shirai, Natsumi Takenaka, Ayano Gunji, Arisu Izawa, Kasumi Takabatake, Noel Miyazaki, Aisha Yamamoto, Nanami Ōta, Mao Ōno, Mina Horita, Moe Ōsaki, Kokoro Kuge i Airi Kanda. Miała kilka piosenek image song, m.in. „Pinky Typhoon”.

KostiumEdytuj

Zobacz w osobnym artykule: Sailor fuku/Sailor Chibi Moon.

MoceEdytuj

Kwestie transformacjiEdytuj

Ataki i moce Edytuj

PrzedmiotyEdytuj

Zobacz w osobnym artykule: Przedmioty Sailor Chibi Moon.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki