FANDOM

Czarodziejka Kosmosu
Sailor Cosmos
Sailor Cosmos
Pierwsze wystąpienie: Act 52 (manga)
Le Mouvement Final (musical)
Informacje
Przynależność: N/A
Miejsce zamieszkania: Nieznane
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Formy: Chibi Chibi
Powiązania: Eternal Sailor Moon
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Sailor Cosmos (jap. セーラーコスモス Sērā Kosumosu) – postać z mangi Czarodziejka z Księżyca. Pełniła ważną rolę w części Stars – okazała się być prawdziwą postacią Chibi Chibi (której pochodzenie w anime było inne). Sailor Cosmos jest inną, wyższą formą Sailor Moon.

Sailor Cosmos pojawiła się w 52 akcie mangi. Po śmierci Sailor Galaxii, Chibi Chibi ujawniła Sailor Moon, że jej prawdziwą postacią jest Sailor Cosmos. Jej przyszłość, jak powiedziała do Sailor Quartet, nie była optymistyczna – Sailor Chaos prowadziła wojnę z wszechświatem, a wszystko i wszyscy, których Sailor Cosmos znała zostali zniszczeni w taki sposób, że nic nie można było uratować, nawet jeśli wojna się skończyła. Zasmucona, przestraszona i niezdolna do niczego, Sailor Cosmos uciekła ze swoich czasów – przyszłości – decydując się, aby udać się do przeszłości i zniszczyć Chaos zanim osiągnął swoją straszliwą postać Senshi.

Aby zniszczyć Chaos, zdecydowała, że musi też zniszczyć Galaktyczny Kocioł, tak więc w postaci Chibi Chibi próbowała kierować siebie z przeszłości, Eternal Sailor Moon, aby osiągnąć cel. Choć Eternal Sailor Moon była zdeterminowana, aby uratować Galaktyczny Kocioł i wybrała inną drogę, wzbudziła jednak nadzieję w Sailor Cosmos swoją mocą i odwagą. Stwierdziła, że Eternal Sailor Moon, która uratowała galaktykę była w rzeczywistości prawdziwą postacią Sailor Cosmos, i że gdyby ona zdobyła tą samą odwagę i siłę, to wtedy mogłaby naprawdę stać się Sailor Cosmos.

To, co stało się z Sailor Cosmos po wysłaniu Sailor Quartet do przyszłości w ostatnim rozdziale mangi, nie zostało dokładnie wyjaśnione. Wojowniczka powiedziała, że wróci do swojej własnej przyszłości, zainspirowana siłą Sailor Moon, aby wznowić walkę, aby odzyskać to, co straciła przez swoje tchórzostwo.

Istota Sailor Cosmos nie była do końca objaśniona, a jej pojawienie się w mandze dało więcej pytań niż odpowiedzi. Sailor Ceres powiedziała, że Sailor Cosmos jest ostateczną przyszłą formą Sailor Moon, ale nie jest jasne, czy Sailor Cosmos jest przyszłością obecnej Sailor Moon (czyniąc następny inkarnacją Usagi po Nowej Królowej Serenity), reinkarnacją obecnej Sailor Moon, czy też Sailor Moon z innej przyszłości. Naoko Takeuchi zdawała się sugerować, pytana, że prawdziwa tożsamość Cosmos ma być niejednoznaczna dla wszystkich, w tym niej samej.

Ciekawostki Edytuj

SailorCosmos anime

Sylwetka z odcinka 200.

  • W anime, w odcinku 200 na krótko pojawiła się sylwetka, po tym jak Chibi Chibi przemieniła się w Światło Nadziei. Sylwetka przypominała Sailor Cosmos, pozostawiając wielu fanów pole do spekulacji, czy mogła to być ta wojowniczka.
  • Według starożytnego greckiego wierzenia, Kosmos reprezentuje porządek i był przeciwieństwem Chaosu.
  • Sailor Cosmos pojawi się jedynie w musicalu Le Mouvement Final. W jej roli zagra Satomi Ōkubo, która wcześniej grała Usagi Tsukino/Sailor Moon.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki