Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sailor Cosmos

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Czarodziejka Kosmosu
Sailor Cosmos
Sailor Cosmos.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 52 (manga)
Informacje
Przynależność: N/A
Miejsce zamieszkania: Nieznane
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Formy: Chibi Chibi
Powiązania: Eternal Sailor Moon
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Sailor Cosmos (jap. セーラーコスモス Sērā Kosumosu) – postać z mangi Czarodziejka z Księżyca. Pełniła ważną rolę w części Stars – okazała się być prawdziwą postacią Chibi Chibi (której pochodzenie w anime było inne).

W mandze Sailor Cosmos jest także inną, wyższą formą Sailor Moon.

Sailor Cosmos pojawiła się w 52 akcie mangi. Po śmierci Sailor Galaxii, Chibi Chibi ujawniła Sailor Moon, że jej prawdziwą postacią jest Sailor Cosmos. Jej przyszłość, jak powiedziała do Sailor Quartet, nie była optymistyczna – Sailor Chaos prowadziła wojnę z wszechświatem, a wszystko i wszyscy, których Sailor Cosmos znała zostali zniszczeni w taki sposób, że nic nie można było uratować, nawet jeśli wojna się skończyła. Zasmucona, przestraszona i niezdolna do niczego, Sailor Cosmos uciekła ze swoich czasów – przyszłości – decydując się, aby udać się do przeszłości i zniszczyć Chaos zanim osiągnął swoją straszliwą postać Senshi.

Aby zniszczyć Chaos, zdecydowała, że musi też zniszczyć Galaktyczny Kocioł, tak więc w postaci Chibi Chibi próbowała kierować siebie z przeszłości, Eternal Sailor Moon, aby osiągnąć cel. Choć Eternal Sailor Moon była zdeterminowana, aby uratować Galaktyczny Kocioł i wybrała inną drogę, wzbudziła jednak nadzieję w Sailor Cosmos swoją mocą i odwagą. Stwierdziła, że Eternal Sailor Moon, która uratowała galaktykę była w rzeczywistości prawdziwą postacią Sailor Cosmos, i że gdyby ona zdobyła tą samą odwagę i siłę, to wtedy mogłaby naprawdę stać się Sailor Cosmos.

Ciekawostki Edytuj

SailorCosmos anime.jpg

Prawdopodobnie Sailor Cosmos (anime)

  • W anime, w odcinku 200 na krótko pojawiła się sylwetka, po tym jak Chibi Chibi przemieniła się w Światło Nadziei. Sylwetka przypominała Sailor Cosmos, pozostawiając wielu fanów pole do spekulacji, czy mogła to być ta wojowniczka.
  • Według starożytnego greckiego wierzenia, Kosmos reprezentuje porządek i był przeciwieństwem Chaosu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki