FANDOM

Sailor Crystal
セーラークリスタル
Sērā Kurisutaru
Sailor Crystal (anime)
Polska nazwa: Kryształy Czarodziejek
Używany przez: Sailor Senshi
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze:  ?
Anime:  ?
Musicalu:  ?

Sailor Crystals (pol. Kryształy Czarodziejek) – w mandze są to Gwiezdne Ziarna, które należały do Sailor Senshi. W anime nazywane były „prawdziwymi Gwiezdnymi Ziarnami”.

Kryształy służą wojowniczkom to przemiany; miały pierwotnie kształt serca, a później gwiazdy.

Galaxiacrystals

Galaxia i dwa Sailor Crystals (manga)

W 46 akcie Kō Yaten wyjaśnia, że wszystkie planety i ludzie powstali z Gwiezdnych Ziaren powstałych w Galaktycznym Kotle. Specjalne Gwiezdne Ziarna przemieniły się w Sailor Crystals i zostały wysłane na planety, aby rosnąć i rozwijać się razem z tą planetą. Sailor Crystals później stawały się ewentualnie strażniczką tej planety.

Ponieważ każda planeta posiada tylko jeden Sailor Crystal, postada więd także jedną strażniczkę. Sailor Crystals umożliwiają senshi transformację i dają im moce. Kiedy Sailor Senshi ginie, może się odrodzić jak długo istnieje jej Sailor Crystal. Kryształy powracają do Galaktycznego Kotła aby się odrodzić, aby kryształy mogły znaleźć się wewnątrz każdej wojowniczki przy jej narodzeniu.

Wyrażenie „Sailor Crystal” było również używane do nazwania przedmiotów do przemiany, które Senshi używały do przemiany w ich „Super” i „Eternal” formy w mandze; kryształy w kształcie serca (forma „Super”) lub gwiazdy (forma „Eternal”) mogły być aktualnymi Sailor Crystals należącymi do Sailor Senshi.

W musicalach były używane zarówno termin „prawdziwe Gwiezdne Ziarna” jak i „Sailor kryształ”. Określenia „Sailor Crystal Seed” i „Crystal Seed” zostały wprowadzone także w musicalu Sailor Moon Sailor Stars i jej wersji poprawionej. W Eien Densetsu, Sailor Mitis Kerokko stwierdziła, że nie można odebrać nasiona wojowniczce, jeśli ona się nie przemieniła.

Sailor CrystalsEdytuj

CiekawostkaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Manga Naoko Takeuchi - Sailor Moon - Materials Collection - Tłumaczenie: Alex Glover