FANDOM

SailorDirector

Sailor Director (anime)

Sailor Director - to Phage powstały z ciała reżyserki, Akane Gushiken. Pojawia się w odcinku 176.

HistoriaEdytuj

Sailor Director powstała, kiedy Sailor Iron Mouse wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Akane Gushiken. Gdy ziarno zmieniło kolor na czarny, Akane zamieniła się w phage'a. Świadkiem wszystkiego był Seiya. Gdy Sailor Iron Mouse zostawiła Seiyę sam na sam z phagem, potwór zaatakował chłopaka atakiem "Camera, Start!". On zrobił błyskawiczny unik i zmienił się w Sailor Star Fighter. Następnie użyła ataku Star Serious Laser, który chwilowo unieruchomił Sailor Director. Gdy Fighter zamierzała zaatakować znowu, przybyły Sailor Moon i Sailor Mars, które kazały jej przestać. Po krótkiej kłótni Sailor Mars wymierzyła Ognistą Strzałę w kierunku Sailor Star Fighter, dając tym samym czas Sailor Moon na oczyszczenie Sailor Director atakiem Starlight Honeymoon Therapy Kiss.

WyglądEdytuj

Sailor Director ma różowy kostium z zielonym marynarskim kołnierzem, jej włosy są pomarańczowe a do czoła ma przyczepiony obiektyw aparatu. Do prawej ręki na przyczepioną tubę a do lewej kamerę.

Bronie i atakiEdytuj

SailorDirector2

Atak Sailor Director (anime)

  • Camera, Start! - to atak Sailor Director, który polega na wystrzeleniu kliszy z kamery, którą ma na lewej ręce.

AktorkiEdytuj

SeiyuEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki