FANDOM

Sailor Galaxia
Sailor Galaxia manga
Pierwsze wystąpienie: akt 43 (manga)
odc. 167 (tylko głos) / odc. 173
Seiyū: Mitsuko Horie
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Miejsce zamieszkania: Galaktyczny Pałac (manga)
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Liderka Galaktyki Cieni
Aliasy: Star Galaxia, Chaos Galaxia
Tytuły: Wojowniczka Samotności, Wojowniczka Zniszczenia
Powiązania: Sailor Animamates;
Amazon Trio, Generałowie, Królowa Beryl (tylko w musicalach)
Dane osobowe
Wzrost: 163 cm
Płeć: kobieta
Gatunek: humanoid

Sailor Galaxia (jap. セーラーギャラクシア, Sērā Gyarakushia) – niezwykle potężna wojowniczka, która pojawiła się jako antagonista w anime, mandze i musicalach. Przywódczyni Galaktyki Cieni i Sailor Animamates.

Była znana jako Wojowniczka Samotności (jap. 孤独の戦士) oraz Wojowniczka Zniszczenia (jap. 破壊の戦士).

OpisEdytuj

Kiedyś była najpotężniejszą wojowniczką we wszechświecie (na jej miejscu jest teraz Sailor Moon). Jest zawładnięta przez Chaos, po tym jak zapieczętowała go we własnym ciele by uchronić wszechświat przed jego destruktywnym wpływem. Początkowo czyn Galaxi wydawał się być dobrym pomysłem, nic innego nie była w stanie zrobić by zakończyć Wojny Czarodziejek (Sailor Wars) i pokonać Chaos.

Galaxia wysłała w przestrzeń swoje Gwiezdne Ziarno czując, że traci kontrole nad zamkniętym w sobie chaosem i jednocześnie swoim własnym ciałem i umysłem. Pragnęła by jej Gwiezdne Ziarno znalazło kogoś, kto je przygarnie i stanie się Promykiem Nadziei w mrocznych czasach, jakie miały nadejść po tym gdy legendarna Sailor Galaxia stanie się już tylko naczyniem zamieszkiwanym przez Chaos, siejącym zniszczenie i śmierć wszędzie tam gdzie się pojawi. Po zatraceniu własnej świadomości Galaxia wędrowała z planety na planetę, plądrując je, niszcząc i kolekcjonując Gwiezdne Ziarna. W między czasie nakłaniała niektóre Czarodziejki do służenia jej, dając w zamian perspektywę życia z bransoletkami, odbierającymi prawdziwą świadomość Czarodziejki, zamiast niechybnej śmierci z rąk samej Galaxi. Czarodziejki korzystające z propozycji Galaxi były od tamtej pory posłuszne jej rozkazom i prowadziły z chęcią bratobójcze walki z innymi Czarodziejkami.

Podczas jej podróży jej zainteresowanie wzbudza mała, na pierwszy rzut oka mało atrakcyjna planeta Ziemia. Przy pierwszy ataku odbiera Gwiezdne Ziarno Planety, którego posiadaczem był Mamoru Chiba, czyli Księże Królestwa Ziemi Endymion . Ostatecznie pozbywa się z siebie Chaosu pod wpływem Eternal Sailor Moon w ostatecznej i najtrudniejszej walce jaką Sailor Moon dane było stoczyć.

W animeEdytuj

W mandzeEdytuj

W mandze Sailor Galaxia urodziła się na planecie, którą nazywała „śmieciem” i błąkała się sama i nieszczęśliwa przez nieokreślony czas, zanim odkryła, że posiada siłę Sailor Senshi. Jednakże sama jej moc nie była dla niej wystarczająco dobra: musiała posiadać najpotężniejszą moc w całej galaktyce, dlatego też opuściła swoją planetę.

Podczas wędrówki po wszechświecie w poszukiwaniu tej ostatecznej mocy usłyszała o miejscu, w którym urodziły się wszystkie gwiazdy. Pewnego dnia przypadkiem usłyszała jak tajemnicza zamaskowana postać mówi o tym miejscu, i powiedziała jej, że miejscem narodzin wszystkich gwiazd, centrum galaktyki, jest Sagittarius Zero Star.

Jej głównym celem było znalezienie więcej mocy, i by tego dokonać, zdobywała wszystkie Kryształy Czarodziejek jakie zdołała znaleźć. Swoją bazę założyła w Galaktycznym Kotle – miejscu narodzin gwiazd, i zbudowała tu imperium, które nazwała „Galaktyka Cieni” ze swoją mocą skupioną w jej zamku Galactica Palace. W trakcie poszukiwania Kryształów Czarodziejek do swojej kolekcji, ona także zyskiwała zwolenników, którym obiecywała potęgę w zamian za ich usługi. Niektóre z tych zwolenników zabiły wojowniczki swoich rodzinnych planet i ukradły ich Kryształy, używając tej mocy, aby stać się Sailor Animamates.

W musicalachEdytuj

W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się: Saori Sara, Tamami Matsumoto, Takemi, Yumie Sakaguchi i Coco Isuzu.

MoceEdytuj

Anime
  • Galactica Bracelets (oprócz Galaxii mają je wszystkie Animamates)
  • Teleportacja - Galaxia potrafi przeteleportować się w dowolne miejsce.
Manga
Musicale

PostacieEdytuj

Chaos GalaxiaEdytuj

Zobacz: Chaos Galaxia.

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed