Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sailor Galaxia

2972strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sailor Galaxia
Sailor Galaxia manga.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 43 (manga)
167 odc. (tylko głos) / 173 odc.
Seiyū: Mitsuko Horie
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Miejsce zamieszkania: Galaxia Palace (manga)
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Liderka Galaktyki Cieni
Aliasy: Star Galaxia, Chaos Galaxia
Tytuły: Wojowniczka Samotności, Wojowniczka Zniszczenia
Powiązania: Sailor Animamates; Amazon Trio, Generałowie, Królowa Beryl tylko w musicalach)

Sailor Galaxia; Sailor Lead Crow

Dane osobowe
Wzrost: 163 cm
Płeć: kobieta
Gatunek: humanoid

Sailor Galaxia (jap. セーラーギャラクシア Sērā Gyarakushia) – niezwykle potężna wojowniczka, która pojawiła się jako antagonista w anime, mandze i musicalach. Przywódczyni Galaktyki Cieni i Sailor Animamates.

Była znana jako Wojowniczka Samotności (jap. 孤独の戦士) oraz Wojowniczka Zniszczenia (jap. 破壊の戦士).

OpisEdytuj

Kiedyś była najpotężniejszą wojowniczką we wszechświecie (na jej miejscu jest teraz Sailor Moon). Jest zawładnięta przez Chaos, po tym jak zapieczętowała go we własnym ciele by uchronić wszechświat przed jego destruktywnym wpływem. Początkowo czyn Galaxi wydawał się być dobrym pomysłem, nic innego nie była w stanie zrobić by zakończyć Wojny Czarodziejek (Sailor Wars) i pokonać Chaos.

Galaxia wysłała w przestrzeń swoje Gwiezdne Ziarno czując, że traci kontrole nad zamkniętym w sobie chaosem i jednocześnie swoim własnym ciałem i umysłem. Pragnęła by jej Gwiezdne Ziarno znalazło kogoś, kto je przygarnie i stanie się Promykiem Nadziei w mrocznych czasach, jakie miały nadejść po tym gdy legendarna Sailor Galaxia stanie się już tylko naczyniem zamieszkiwanym przez Chaos, siejącym zniszczenie i śmierć wszędzie tam gdzie się pojawi. Po zatraceniu własnej świadomości Galaxia wędrowała z planety na planetę, plądrując je, niszcząc i kolekcjonując Gwiezdne Ziarna. W między czasie nakłaniała niektóre Czarodziejki do służenia jej, dając w zamian perspektywę życia z bransoletkami, odbierającymi prawdziwą świadomość Czarodziejki, zamiast niechybnej śmierci z rąk samej Galaxi. Czarodziejki korzystające z propozycji Galaxi były od tamtej pory posłuszne jej rozkazom i prowadziły z chęcią bratobójcze walki z innymi Czarodziejkami.

Podczas jej podróży jej zainteresowanie wzbudza mała, na pierwszy rzut oka mało atrakcyjna planeta Ziemia. Przy pierwszy ataku odbiera Gwiezdne Ziarno Planety, którego posiadaczem był Mamoru Chiba, czyli Księże Królestwa Ziemi Endymion . Ostatecznie pozbywa się z siebie Chaosu pod wpływem Eternal Sailor Moon w ostatecznej i najtrudniejszej walce jaką Sailor Moon dane było stoczyć.
Branzoleta galax.JPG

Branzoleta Galaxi

AnimeEdytuj

MangaEdytuj

W mandze Sailor Galaxia urodziła się na planecie, którą nazywała „śmieciem” i błąkała się sama i nieszczęśliwa przez nieokreślony czas, zanim odkryła, że posiada siłę Sailor Senshi. Jednakże sama jej moc nie była dla niej wystarczająco dobra: musiała posiadać najpotężniejszą moc w całej galaktyce, dlatego też opuściła swoją planetę.

Podczas wędrówki po wszechświecie w poszukiwaniu tej ostatecznej mocy usłyszała o miejscu, w którym urodziły się wszystkie gwiazdy. Pewnego dnia przypadkiem usłyszała jak tajemnicza zamaskowana postać mówi o tym miejscu, i powiedział jej, że miejscem narodzin wszystkich gwiazd, centrum galaktyki, jest Sagittarius Zero Star.

Jej głównym celem było znalezienie więcej mocy, i by tego dokonać, zdobywała wszystkie Kryształy Czarodziejek jakie zdołała znaleźć. Swoją bazę założyła w Galaxy Cauldron – miejscu narodzin gwiazd, i zbudowała tu imperium, które nazwała „Galaktyka Cieni” ze swoją mocą skupioną w jej zamku Galactica Palace. W trakcie poszukiwania Kryształów Czarodziejek do swojej kolekcji, ona także zyskiwała zwolenników, którym obiecywała potęgę w zamian za ich usługi. Niektóre z tych zwolenników zabiły wojowniczki swoich rodzinnych planet i ukradły ich Kryształy, używając tej mocy, aby stać się Sailor Animamates.

MusicaleEdytuj

W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się: Saori Sara, Tamami Matsumoto, Takemi, Yumie Sakaguchi.

MoceEdytuj

W animeEdytuj

  • Galactica Bracelets (oprócz Galaxii mają je wszystkie Animamates)
  • Teleportacja - Galaxia potrafi przeteleportować się w dowolne miejsce.

W mandzeEdytuj

W musicalachEdytuj

PostacieEdytuj

Chaos GalaxiaEdytuj

Chaos Galaxia.JPG

Chaotic Galaxia (anime)

321880chaos4jpg.jpg

Prawdziwa postaćEdytuj

Galaxia2.jpg

Prawdziwa postać Sailor Galaxii (anime)

Galaxia włosy.JPG

Prawdziwa postać Galaxi (Manga)

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Galaktyka Cieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki