Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sailor Heavy Metal Papillon

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sailor Heavy Metal Papillon
Heavymetalpapillon manga.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 49 (manga)
Informacje
Przynależność: Shadow Galactica
Miejsce zamieszkania: planeta Cocoon
Zawód/zajęcie: Sailor Animamates
Aliasy: Soul Hunter, Sailor Metal Papillon, Miss Butterfly (tylko w musicalach)
Powiązania: Sailor Galaxia; Sailor Animamates
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: Cocoon humanoid
Krewni: nienazwane dziecko

Sailor Heavy Metal Papillon (jap. セーラー・ヘヴィ・メタル・パピヨン Sērā Hevu~i Metaru Papiyon) – piąta i ostatnia z pięciu Sailor Animamates. Pojawiła się na bardzo krótko w akcie 49 mangi, a także w kilku musicalach.

MangaEdytuj

Sailor Heavy Metal Papillon była znana jako Soul Hunter. Podobnie jak inne Animamates, szukała Gwiezdnych Ziaren, ale chowała je na swoim cmentarzu. Gdy jakiekolwiek esencje im uciekły, przemieniały się w motyle, odlatując w zapomnienie.

Czarodziejka z Księżyca, Księżniczka Kakyū oraz Sailor Chibi Chibi napotkały Sailor Heavy Metal Papillon tuż po śmierci Sailor Starlights. Gdy obserwowali fruwające nad ich głowami motyle, tajemnicza wojowniczka ze skrzydłami wyjaśniła im, że motyle są tym, co pozostało z wojowniczek przechwyconych przez Sailor Galaxię, i że to jej zadaniem jest pomóc ugasić ich pozostałości. Za nią stał cmentarz z grobami, gdzie miał miejsce kondukt pogrzebowy. Ku swojemu zaskoczeniu, odkryły, że pojawiły się tam groby Sailor Starlights.

Zanim grupa zaczęła je opłakiwać, tajemnicza wojowniczka wskazała im inne, już wykopane groby – ich własne. Potem wezwała winorośle, którymi je schwytała, przedstawiła się jako Sailor Heavy Metal Papillon i zaatakowała ich z ogniem w celu usunięcia z nich Kryształów Czarodziejek. Jednak zanim spłonęły na śmierć, Sailor Chibi Chibi wezwała Sailor Chibi Moon oraz Sailor Quartet z Ziemi. Dzięki ich atakom (Pink Lady's Freezing Kiss i Amazoness Jungle Arrow) Sailor Heavy Metal Papillon została unicestwiona.

Jak się później okazało, zabiła Sailor Cocoon[1] – planetarną wojowniczkę swojej rodzinnej planety Cocoon, aby zdobyć jej Gwiezdne Ziarno, a tym samym przychylność Sailor Galaxii i stać się Sailor Senshi.

Choć Sailor Heavy Metal Papillon ukazuje się krótko w mandze, wydanie „Materials Collection” dało czytelnikom więcej informacji na jej temat niż dotychczas np. początkowo miała nazywać się Sailor Metal Papillon, stwierdzono że jest bardzo emocjonalna, wybucha seksapilem, jest tancerką samby, a nawet ma dziecko (nienazwane).

Sera MyuEdytuj

Sailor Heavy Metal Papillon pojawiła się w musicalach Starlights - Ryuusei Densetsu i Kakyuu-Ouhi Kourin - The Second Stage Final. Była przedstawiona jako Sailor Metal Papillon. Podobnie jak inne Sailor Animamates, pozowała jako członek Dancing Animamates – międzynarodowej grupy tanecznej. Jej pseudonimem był „Miss Butterfly”. Była grana przez Keiko Endō.

MoceEdytuj

AtakiEdytuj

AktorkiEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Sailor Cocoon nigdy nie została nazwana w mandze. Jej imię zostało zapożyczone od nazwy jej planety.
Wrogowie: Galaktyka Cieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki