FANDOM

Sailor Iron Mouse
Ironmouse manga
Pierwsze wystąpienie: Act 43 (manga)
173 odc. (anime)
Seiyū: Eriko Hara
Informacje
Przynależność: Shadow Galactica
Zawód/zajęcie: Sailor Animamates
producent telewizji Ginga TV (tylko w anime)
Aliasy: Chuuko Nezu (tylko w anime)
Chuu Rat (tylko w musicalach)
Powiązania: Sailor Galaxia; Sailor Lead Crow
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: Chū humanoid

Sailor Iron Mouse (jap. セーラー・アイアン・マウス Sērā Aian Mausu) – pierwsza z pięciu[1] Sailor Animamates.

CharakterystykaEdytuj

Jest bardzo dziecinna i niedojrzała. Ma piskliwy głos i dużo mówi. Jest mniej więcej tego samego wzrostu co Chibiusa. Tylko Sailor Iron Mouse ma bransoletki pod rękawiczkami. Jej nauszniki, ochraniacze rękawiczki i buty mają białe futerko Po raz pierwszy pojawia się w odcinku 173. Jej głównym zadaniem jest odnalezienie prawdziwego Gwiezdnego Ziarna. Podwładna Galaxii, zostaje przez nią zabita w odcinku 181.

AnimeEdytuj

W anime, przebywając na Ziemi w ludzkiej postaci, nazywa się Chūko Nezu („Nezu” pochodzi od słowa „Nezumi” (jap. 鼠), co oznacza mysz/szczur, „chū” (jap. ちゅう) jest wyrazem dźwiękonaśladowczym naśladującym pisk myszy). Jest producentką telewizyjną Ginga TV. Z Sailor Galaxią komunikuje się przez budkę telefoniczną, która pojawia się i znika w magiczny sposób.

Jej celem byli zwykli ludzie, którzy byli idolami lub mieli coś w rodzaju statusu gwiazdy. Nie znalazła żadnych prawdziwych Gwiezdnych Ziaren, a ludzie przez nią zaatakowani przekształcali się w Phage. Wystraszona swoimi powtarzającymi się niepowodzeniami, w końcu przestała odpowiadać na telefon i uciekała przed pojawiającą się budką, gdy ta nagle pojawiała się w pobliżu. Gdy w końcu odebrała telefon w odcinku 181, Sailor Galaxia zdjęła jej bransoletki, tym samym zabijając ją.

MangaEdytuj

Sailor Iron Mouse pojawiła się na krótko w mandze, kiedy zjawiła się na wspólnym koncercie Michiru Kaiō i Three Lights. Ścigała Three Lights, aby wykraść ich Sailor Crystals, ale kiedy wyczuła podobny Kryształ siedmiu Wojowniczek Układu Słonecznego w pobliżu, zaatakowała ich na koncercie w celu kradzieży wszystkich kryształów. Poprzez wystrzeliwanie wiązek energii w kierunku sceny i niewinnych słuchaczy, miała nadzieję zwabić Senshi z ukrycia, a tym samym zmusić do przemiany Sailor Moon, Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Jupiter, Sailor Venus, Sailor Uranus i Sailor Neptune.

Sailor Jupiter była w stanie zablokować nienazwany atak Sailor Iron Mouse o postaci wiązki energii, a Sailor Uranus i Sailor Neptune wyzwoliły na nią swoje ataki: Space Turbulence i Submarine Violon Tide. Jednak Sailor Iron Mouse zablokowała te ataki własnym Galactica Crunch, a mogłaby zadać większe obrażenia wojowniczkom, gdyby nie atak Star Sensitive Inferno Sailor Star Healer nie odwrócił jej w pył.

Jak się później okazało, zabiła Sailor Chuu – planetarną wojowniczkę swojej rodzinnej planety Chuu, aby zdobyć jej Gwiezdne Ziarno, a tym samym przychylność Sailor Galaxii i stać się Sailor Senshi.

Musicale Edytuj

Sailor Moon Sailor Stars Edytuj

W tym musicalu oraz wersji Kaiteiban Sailor Iron Mouse była jedną z wielu sługusów Galaxii wysłanych na Ziemię, aby zwabić i zniszczyć wojowniczki. Będąc w przebraniu wystąpiła na szkolnym festynie Juuban Municipal High School, wraz z innymi Sailor Animamates. W jej rolę wcieliła się Chie Maruyama.

Starlights - Ryuusei Densetsu i Kakyuu-Ouhi Kourin - The Second Stage Final Edytuj

W tych musicalach Iron Mouse pozowała jako członek Dancing Animamates – międzynarodowej grupy tanecznej. Jej pseudonimem był „Chū Rat”. W jej rolę wcieliła się Aki Kudō.

Le Mouvement Final Edytuj

W tym musicalu w jej rolę wcieliła się Shion Aoki.

MoceEdytuj

AtakiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze – pięciu, a w anime – czterech.
Wrogowie: Galaktyka Cieni