FANDOM

Sailor Kakyū
SailorKakyuu.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 49 (manga)
Informacje
Przynależność: Kinmoku
Miejsce zamieszkania: planeta Kinmoku
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi, księżniczka
Aliasy: Księżniczka Kakyū
Powiązania: Sailor Starlights
Dane osobowe
Data urodzenia: 2 października
Wiek: 16
Wzrost: 175 cm
Płeć: kobieta
Gatunek: Kinmoku humanoid

Sailor Kakyū (jap. セーラー火球 Sērā Kakyū) – bohaterka mangi Czarodziejka z Księżyca stworzonej przez Naoko Takeuchi. Była strażniczką planety Kinmoku, a także formą Senshi Księżniczki Kakyū.

BiografiaEdytuj

Po pokonaniu Sailor Heavy Metal Papillon, Czarodziejka z Księżyca, Księżniczka Kakyū, Sailor Chibi Chibi, Sailor Chibi Moon oraz Sailor Quartet natknęły się na Garden Crystals, które były uprawiane przez Sailor Phi i Sailor Chi. Natychmiast obie Gwiezdne Ogrodniczki zaatakowały je i próbowały schować Sailor Crystals grupy w swoim ogrodzie. Widząc, jak jej przyjaciele umierają, i gdy została zaatakowana po raz kolejny, Księżniczka Kakyū ogłosiła swój zamiar walki jako Senshi i przemieniła się w Sailor Kakyū.

Kakyū zażądała zwrotu Kryształów Gwiezdnych Czarodziejek, a następnie zaatakowała, osłabiając Sailor Phi wystarczająco, aby Czarodziejka z Księżyca mogła ją zabić. Jednak Sailor Chi następnie zaatakowała Kakyū od tyłu, dźgając ją w plecy. Kakyū zmarła w ramionach Czarodziejki z Księżyca, a w swoich ostatnich słowach wyraziła swoją nadzieję, że życie byłoby lepsze po pokonaniu Sailor Galaxii, a ona sama będzie odrodzi się wraz ze swoimi przyjaciółmi. Jej Sailor Crystal następnie został odebrany przez Sailor Galaxię.

MoceEdytuj

Posiada kilka nowych mocy. Mogły jej wyrosnąć skrzydła (wydaje się, że wszystkie Księżniczki mają taką możliwość) i w ten sposób zaprowadziła Sailor Moon i przyjaciół do bazy operacyjnej Galaktyki Cieni.

PrzemianyEdytuj

AtakiEdytuj

AktorkiEdytuj

  • W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki