FANDOM

Sailor Lead Crow
Leadcrow manga
Pierwsze wystąpienie: Act 45 (manga)
179 odc. (anime)
Seiyū: Chiharu Suzuka
Informacje
Przynależność: Shadow Galactica
Zawód/zajęcie: Sailor Animamates
łowca talentów telewizji Ginga TV (tylko w anime)
Aliasy: Akane Karasuma (tylko w anime)
Manila Karasu (tylko w musicalach)
Powiązania: Sailor Galaxia; Sailor Aluminum Siren
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: Coronis humanoid

Sailor Lead Crow (jap. セーラー・レッド・クロウ Sērā Reddo Kurō) – trzecia z pięciu[1] Sailor Animamates.

CharakterystykaEdytuj

Jest energiczna i lubi rywalizację. Bardzo długo rywalizowała z Sailor Aluminum Siren, jednak w rzeczywistości była to dla niej ważna osoba i dobra przyjaciółka. Czasem Siren denerwowała Sailor Lead Crow, ponieważ była niezbyt dojrzała, ale to nie przeszkadzało w tym, by między nimi narodziła się głęboka przyjacielska więź. Ołowiana Wrona po śmierci swojej towarzyszki musiała rozpocząć działalność u boku Sailor Tin Nyanko, jednak nie mogła się z nią porozumieć.

AnimeEdytuj

W anime Sailor Lead Crow była wysłanniczką Sailor Galaxii, pracowała pod przykrywką bycia łowcami talentów stacji Ginga TV używając pseudonimu Akane Karasuma. Pracą Lead Crow było wyszukiwanie potencjalnych Gwiezdnych Ziaren i wydobywanie ich z ciała właściciela. W tym zadaniu pomagała jej Sailor Aluminum Siren. Sailor Lead Crow była wysoką kobietą o ciemnej skórze i rudawych włosach. Miała skrzydła, ale zostały one pokazane tylko kilka razy w anime.

Sailor Lead Crow nie była bardzo podobna do swojej partnerki Sailor Aluminum Siren. Miała bardzo dominujący charakter, z determinacją dążyła do celu, a porażki bardzo ją drażniły. Była także bardzo przebiegła, a jej determinacja była często skutkowała kłótnią z Siren. Niemniej jednak, Lead Crow i Aluminum Siren przyjaźnią się, łączą je przyjazne i pełne szacunku relacje.

Spokojne dni Lead Crow się skończyły, gdy Aluminum Siren została stracona przez Sailor Galaxię, a następnie gdy została wyśmiana przez Sailor Tin Nyanko, ostatnią z Sailor Animamates. To właśnie Tin Nyanko została nową partnerką Lead Crow, która upokarzała swoją zbyt partnerkę na każdym kroku. Tin Nyanko również bez wahania nieprzychylnie wspominała pamięci Aluminum Siren. Jedyne, co Lead Crow mogła zrobić, to starać się ochraniać jej tyły, a także kłóciła się z nią, nawet przy oszołomionych tym wojowniczkach.

Przed swoją śmiercią (odc. 193) odkryła Gwiezdne Ziarno Usagi.

MangaEdytuj

Sailor Lead Crow pojawiła się w pojawia się w 45 akcie, kiedy to zaatakowała Hikawa Shrine poważnie raniąc dziadka Rei. Potem zawołała Phobos i Deimos, które, jak się okazało, trenowały wspólnie z nią na planecie Coronis, gdy były młodsze. Mieszkańcy Coronis mogli z łatwością przyjmować postać ludzką, jednakże Phobos, Deimos i Lead Crow były jedynymi żyjącymi mieszkańcami tej planety, gdyż Lead Crow pomogła Sailor Galaxii zabić Sailor Coronis i zniszczyć planetę.

Szybko zabiła swoje byłe sojuszniki i zabrała ich Gwiezdne Ziarna, następnie zwróciła się przeciwko Sailor Mars i Sailor Venus, i zaatakowała je. Zanim mogła się ich pozbyć do końca pojawiła się Sailor Moon, a jej atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss zabił Sailor Lead Crow

Jak się później okazało, zabiła Sailor Coronis – planetarną wojowniczkę swojej rodzinnej planety Coronis, aby zdobyć jej Gwiezdne Ziarno, a tym samym przychylność Sailor Galaxii i stać się Sailor Senshi.

Musicale Edytuj

Starlights - Ryuusei Densetsu i Kakyuu-Ouhi Kourin - The Second Stage Final Edytuj

W tych musicalach Sailor Lead Crow pozowała jako członek Dancing Animamates – międzynarodowej grupy tanecznej. Jej pseudonimem był „Manila Karasu” i była choreografem grupy. W jej rolę wcieliła się Ado Endō.

Le Mouvement Final Edytuj

W tym musicalu w jej rolę wcieliła się Iriya Yūto.

MoceEdytuj

AtakiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

AktorkiEdytuj

  • W musicalach Sera Myu w jej rolę wcielały się:

CiekawostkaEdytuj

  • W anime Lead Crow używa pseudonimu Akane Karasuma. „Akane” (jap. 茜) znaczy „marzanna” (roślina dająca czerwony barwnik), a „karasu” (jap. 鴉) – „wrona”. W połączeniu jej pseudonim oznacza „czerwona wrona”, kalambur słów „Ołowiana Wrona”.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze – pięciu, a w anime – czterech.
Wrogowie: Galaktyka Cieni