FANDOM

Sailor Lethe
Sailor Lethe
Pierwsze wystąpienie: Act 49 (manga)
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Miejsce zamieszkania: Lethe, Piaskowa Rzeka Zapomnienia
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Powiązania: Sailor Galaxia
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Krewni: Sailor Mnemosyne (siostra bliźniaczka)

Sailor Lethe (jap. セーラー・レテ Sērā Rete) – postać, która pojawiła się tylko w mandze Czarodziejka z Księżyca. Była wojowniczką zapomnienia, a po zniszczeniu swojej planety, Lethe, przez Sailor Galaxię, wstąpiła Galaktyki Cieni wraz ze swoją siostrą Sailor Mnemosyne.

Historia Edytuj

W przeciwieństwie do większości Sailor Senshi, które przeszły na stronę Galaxii, Sailor Mnemosyne i Sailor Lethe czuły się prawdziwymi Senshi. Zanim przybyła Galaxia, planety Lethe i Mnemosyne żyły w ciągłej wojnie. Do Galaxii dołączyły z nadzieją, że zapewni ich galaktyce piękną przyszłość i zakończy wszystkie wojny.

Z tych dwóch strażniczek Rzek (Rzeka Zapomnienia i Rzeka Pamięci), Sailor Mnemosyne powstrzymała Sailor Lethe przed zaatakowaniem Sailor Moon, argumentując, że sama Galaxia się nią zajmie. Sailor Moon próbowała ją zapamiętać (było to trudne, ponieważ przekroczyła wcześniej Rzekę Zapomnienia), by później do niej wrócić razem z Chibi Chibi. W czasie późniejszej konfrontacji Sailor Moon-Sailor Lethe, Sailor Mnemosyne już się nie wtrącała. Oprócz tego Sailor Mnemosyne przywróciła pamięćKsiężniczce Kakyu, używając do tego wody z Rzeki Pamięci.

Kiedy tylko Sailor Moon odeszła, pojawiły sięSailor Phi i Sailor Chi, które zabiły Sailor Mnemosyne oraz Sailor Lethe i zabrały im Kryształy Czarodziejek.

MoceEdytuj

Ataki

Etymologia imienia i moce Edytuj

Sailor Lethe nosi imię Lete (ang. Lethe) – jednej z pięciu rzek Hadesu, obok Styksu, Kokytos (z której brała początek), Acherontu i Pyriflegetonu. Wypicie wody z Lete miało powodować całkowitą utratę pamięci. Niektóre greckie wierzenia mówiły o tym, że dusze musiały to czynić przed reinkarnacją, aby nie pamiętać swoich przeszłych żywotów.

Wrogowie: Galaktyka Cieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki