FANDOM

SMAS.gif

Logo gry

Sailor Moon: Another Storygra wideo na konsolę Super Famicom wydana 22 września 1995 roku w Japonii przez Angel (Bandai).

OpisEdytuj

Chronologicznie fabuła Another Story mieści się pomiędzy drugim filmem i serią Sailor Moon SuperS anime. Bez podstawowej wiedzy o poprzednich wydarzeniach, gra może okazać się trudna do zrozumienia.

GrafikaEdytuj

Strona graficzna gry sprawia bardzo sympatyczne wrażenie. Fani anime z pewnością docenią postaci w super-deformed podczas walki i na mapce. Co więcej, dialogi są opatrzone twarzyczkami postaci. Wyglądają one świetnie, szczególnie biorąc pod uwagę możliwości poczciwego SNES'a. Animacje ataków z kolei nie są zachwycające, ale też nie rażą. Po chwilce człowiek się do nich całkiem przyzwyczaja.

DźwiękEdytuj

Klimat muzyczny gry jest całkiem przyjemny. Niestety, i tu są pewne mankamenty. Niektóre tematy muzyczne szybko się osłuchują. Poza tym do muzyki nie ma innych zastrzeżeń. Warto wspomnieć, że każdy atak w grze ma przypisany głos seiyu (osoby podkładającej głos) danej Senshi. To dość miły dodatek, spotykany w niewielu sensowych grach.

PostacieEdytuj

BohaterowieEdytuj

WrogowieEdytuj

InniEdytuj

Sceny z gryEdytuj

Scena z gry.jpg

Scena z gry

Scena.jpg

Scena z gry

Scenka.jpg

Scena z gry

Scanagry.jpg

Scena z gry

WięcejEdytuj

Przejście gry w osobnym artykule Sailor Moon Another Story: Przejście

Więcej z Fandomu

Losowa wiki