FANDOM

Sailor Planet Attack
セーラー・テレポート・アタック
Sērā Puranetto Atakku
Sailor Planet Attack2.jpg
Wykonany przez: Grupa Sailor Senshi
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 10
Anime: Odc. 82
Anime Crystal: Odc. 10
PGSM: Special Act
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Sailor Planet Attack – atak grupowy używany przez kilka wojowniczek Sailor Senshi w mandze, obu anime, PGSM, musicalach i grach wideo. Atak ma podobne działanie do Sailor Planet Power.

AnimeEdytuj

W anime wszystkie pięć Inner Senshi wykonywały go razem. Został użyty też w 165 odcinku przeciwko Królowej Nehellenii. Czarodziejki chwytają się za ręce. Mówią zaklęcie, a stworzony przez nie krąg emituje energię, wystrzelając kule świetlne w kierunku wroga. Kule zmieniają się w kokardy, tworzące gwiazdę.

MangaEdytuj

W mandze atak został użyty po raz pierwszy przez cztery Guardian Senshi, aby zabić Kunzite'a.

Anime CrystalEdytuj

W Sailor Moon Crystal atak został użyty przez cztery Guardian Senshi przeciw Shitennō, aby przywrócić im wspomnienia.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serialu live-action wykonało go jedynie cztery Inner Senshi (gdyż Sailor Mars była nieobecna w czasie jego użycia). Wojowniczki użyły go do zniszczenia Królowej Mio.

MusicaleEdytuj

Sailor Planet Attack pojawił się w wielu bitwach ostatecznych w musicalach. Po raz pierwszy użyły go wojowniczki w Usagi - Ai no Senshi e no Michi. Miał on także wersję ulepszoną: Sailor Planet Super Attack.

Gry wideoEdytuj

W grze Sailor Moon: Another Story atak pojawił się jako jeden z Formation Attacks. W przeciwieństwie do innych ataków z tej grupy nie przypisany specjalnej formacji i mógł zostać wybrany przez dowolną postać w grupie; jednakże, tak jak w anime, mógł być wykonany tylko przez pięć Inner Senshi.

GaleriaEdytuj

Sailor Planet Attack (Film Vasariel)01:02

Sailor Planet Attack (High Quality)

Sailor Planet Attack (Film Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki