FANDOM

Sailor Power Guardians (jap. 守護力精霊 / セーラーパワーガーディアン Shugo-ryoku seirei / Sērā Pawā Gādian; dosł. pol. "duchy z mocami strażniczek") – strażniczki mocy, opiekunki Wojowniczek Układu Słonecznego. Każda wojowniczka (oprócz Sailor Moon i Sailor Chibi Moon) posiada Sailor Power Guardian. Pojawiły się tylko w mandze. Wyglądają jak duszki, miniaturowe wersje ich odpowiednich Sailor Senshi i mieszkające w ich zamkach.

Guardian Mercury i Guardian Jupiter ukazały się ich księżniczkom nieco wcześniej w mandze, dodając im otuchy oraz ofiarowując im ich kryształy, Mercury Crystal i Jupiter Crystal. Natomiast wszystkie Sailor Power Guardians pojawiły się w akcie 41 mangi i pomogły Senshi w przywołaniu mocy zamków swoich ojczystych planet. Z tą mocą, Sailor Moon i reszta wojowniczek były w stanie zniszczyć Królową Nehellenię i Zirconię.

Choć w serii pojawiły się wszystkie osiem, tylko trzy z nich zostały nazwane po imieniu: Guardian Uranus, Guardian Neptune i Guardian Pluto. Imiona reszty zostały podane w artbooku na rysunku ze wszystkimi postaciami. Sailor Power Guardians są odpowiedzialne za bezpieczeństwo zamków, podczas nieobecności wojowniczek. Sailor Pluto została powitana przez jej Power Guardian, kiedy wojowniczka odwiedziła swój zamek w akcie 45.

Sailor Power GuardiansEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Sailor Power Guardians