Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sailor Quartet

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sailor Quartet.jpg

Od lewej: Sailor Vesta, Pallas, Ceres i Juno

Sailor Quartet - cztery Senshi występujące tylko w mandze i Sera Myu. Nazywane też czasem Asteroid Senshi.

Są wojowniczkami 4 asteroid:

SkładEdytuj

W anime nigdy nie pojawiają się jako Sailor Senshi, choć pojawiają się jako Amazon Quartet.

HistoriaEdytuj

MangaEdytuj

Cztery wojowniczki, umieszczone w głębokim śnie, oczekiwały by stać się przyszłymi obrońcami Sailor Chibi Moon, analogicznie do czterech obrończyń Księżniczki Serenity (Inner Senshi) i do czterech generałów Księcia Endymion (Shitennou).

Jednakże, Królowa Nehellenia obudziła je przedwcześnie i zmusiła, by pracowały dla niej. Po jej klęsce, wracają do swoich prawdziwych form i do ich długiego snu.

W piątej części mangi, towarzyszą one Sailor Chibi Moon z przyszłości, by pomóc w walce z Sailor Galaxia.

Sera MyuEdytuj

Kwartet ukazuje się w kilku ze scenicznych musicali, ze znacznie różnym tłem.

Utworzone przez Profesora Tomoe były znane jako Sammael Quartet. Są przedstawione jako młode dziewczyny w wieku zbliżonym do Chibiusy.

Utworzone z Gwiezdnego Ziarna Chibiusy i połączone z nią, mogą się przekształcić w Sailor Quartet.

PrzypisyEdytuj

  1. Kiedy powstała manga Ceres była uznawana za asteroidę. Dzisiaj przyjmuje się ją za planeta karłowatą taką jak Pluton.
Sailor Senshi: Sailor Quartet

Więcej w Fandom

Losowa wiki