FANDOM

Sailor Teacher

Sailor Teacher (anime)

Sailor Teacher - to Phage powstały z ciała nauczyciela, Wataru Amanogawy. Pojawia się w odcinku 177.

HistoriaEdytuj

Sailor Teacher powstał, kiedy Sailor Iron Mouse wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Wataru Amanogawy. Gdy ziarno zmieniło kolor na czarny, Wataru zamienił się w phage'a. Ami będąc w domu nauczyciela zauważa całą sytuację. Sailor Iron Mouse ucieka, a dziewczyna zostaje zaatakowana przez phage'a. Zjawia się Sailor Star Maker i chce zaatakować potwora, jednak Ami się na to nie zgadza - nie chce, aby coś się stało jej ulubionemu nauczycielowi. Przybywa Sailor Moon. Sailor Star Maker atakuje phage'a za pomocą Star Gentle Uterus, jednak używa tylko połowy swojej mocy. Następnie Sailor Moon oczyszcza nauczyciela atakiem Starlight Honeymoon Therapy Kiss.

WyglądEdytuj

Sailor Teacher ma jasnoszarą skórę i zielone włosy. Nosi mundurek Miejskiego Liceum Jūban, a dodatkowo ma przy ramionach gumki do ścierania. Za jednym uchem ma włożony ołówek, a w ręku trzyma rozciągającą się strzałkę.

Bronie i atakiEdytuj

Sailor Teacher atakuje przeciwnika strzałką bądź rzucając w niego kawałkami kredy. Atakując mówi "Ucz się pilnie!".

AktorzyEdytuj

SeiyuEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki