Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sailor Teleport

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sailor Teleport
セーラー・テレポート
Sērā Terepōto
Wykonany przez: Grupa Sailor Senshi
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 45
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Sailor Teleport – grupowe polecenie używane przez co najmniej pięć Inner Senshi. Teleportacja może być wykonywana z dodatkowymi Sailor Senshi, jeśli tylko staną w kole i będą trzymać się za ręce.

To polecenie pozwala grupie transportować natychmiast do miejsca przeznaczenia, nieważne, czy jest ono gdziekolwiek na powierzchni Ziemi, czy też gdzieś w przestrzeni kosmicznej. Odległość, która mogła być przemierzona dzięki temu zaklęciu jest nieznana, a najdalej, gdzie kiedykolwiek udały się Senshi w serii był Księżyc.

W filmie Sailor Moon R: The Movie Inner Senshi teleportowały się na część odległości między Ziemią a asteroidą Fiore'a, a resztę drogi przeleciały, lecz przyczyna tego nie została nigdy wyjaśniona.

Jedna dodatkowa osoba może teleportować się z Sailor Senshi, jeżeli ta osoba stoi w środku koła utworzonego przez wojowniczki.

Zaklęcie to było także używane przez wojowniczki w kilku musicalach Sailor Moon.

CiekawostkaEdytuj

  • W serialu live-action Sailor Mercury, Sailor Mars i Sailor Jupiter teleportowały się do siedziby Dark Kingdom przez połączenie ich mocy. Nie wypowiadały one żadnych słów, lecz ta teleportacja była bardzo podobna do efektu Sailor Teleport. Podobną moc używały wojowniczki w mandze, ale także nie wypowiadały żadnych słów.
Sailor Teleport (Film Vasariel)00:26

Sailor Teleport (High Quality)

Sailor Teleport (Film Vasariel)

Więcej w Fandom

Losowa wiki