Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Sailor fuku

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sailor fuku (jap. セーラー服 sērā fuku, pl. strój marynarski) – w metaserii Czarodziejka z Księżyca pojęcie to odnosi się do stroju Sailor Senshi noszonego w bitwie. Oparty jest na rodzaju mundurka szkolnego noszonego przez uczniów w Japonii – stroju marynarskim, ale stroje bojowe mają oczywiste różnice.

Wszystkie sailor fuku (dla Wojowniczek żyjących na Ziemii) składają się z trykotu i ochraniacza na klatkę piersiową, mają marynarski kołnierzyk z kokardą na klatce piersiowej i z tyłu w pasie, poduszki na ramiona, plisowaną mini spódniczkę, opaskę na szyję, rękawiczki i tiarę. Dodatkowo jest różnorodność w kolorach: każda Wojowniczka ma indywidualny zestaw kolorystyczny oparty na tym samym stylu podstawowym.

Podstawowe sailor fukuEdytuj

Fuku1.jpg

Podstawowe fuku składa się z trykotu i ochraniacza na klatkę piersiową, plisowanej mini spódniczki, rękawiczek (sięgających przeważnie do łokci) z kolorowym zakończeniem, mają marynarski kołnierzyk oraz kokardy: jedna noszona pod kołnierzykiem z przodu, a druga w talii z tyłu. Oczywiście obowiązkowym elementem Czarodziejki jest tiara. Jedynie Eternal Sailor Moon jej nie nosi, zamiast niej ma na czole symbol księżyca.

Fuku2.jpg

Strój ten zawiera też charakterystyczny marynarski kołnierz, który mogą zdobić paski. Po bokach trykotu znajdują się białe naramienniki, które w zależności od formy osiągniętej przez Czarodziejkę różnią się drobnymi szczegółami – w formie super oprócz zwykłych naramienników mają jedną przezroczystą wkładkę, a w formie Eternal zamiast typowych rękawków są okrągłe bufki. Na szyi Czarodziejki znajduje się opaska na szyję, która również zależnie od formy różni się ozdobą (np. gwiazdką lub sercem).

Fuku3.jpg

Trykot Wojowniczki kończy się plisowaną mini spódniczką, a z tyłu znajduje się kokarda, która podobnie jak naramienniki czy obroża różni się długością w zależności od formy Wojowniczki.

Stroje sailor fuku CzarodziejekEdytuj

Inner Senshi
Outer Senshi
Inne Senshi
Sailor Quartet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki