FANDOM

Sailor fuku Czarodziejki z Księżyca.

W anime Edytuj

Pierwsza forma

Pierwszy strój Czarodziejki z Księżyca (serie Classic, R, S). Na opasce na szyję oraz na czubkach swoich butów znajdowały się półksiężyce, a pośrodku swojej kokardy nosiła broszę transformacji. Dominującym kolorem kostiumu Czarodziejki był ciemnoniebieski (kołnierz i mini spódniczka) a jej akcentem kolorystycznym był kolor czerwony (kokardy, klejnot tiary, buty, zakończenia jej rękawiczek, opaska na szyję. Jej buty sięgały kolan i miały białe, trójkątne zakończenia z półksiężycami. Jej kołnierz miał dwa białe paski. Na uszach nosiła dwa wiszące półksiężyce. Na swoich odango nosiła okrągłe czerwone spinki o białych krawędziach. W serii S zamiast czerwonego klejnotu, na tiarze miała półksiężyc, a ozdobą aksamitki było serce.

W nowym anime Sailor Moon Crystal fuku Czarodziejki było wierne wersji z mangi.

Forma „Super”

W drugiej połowie sezonu SM S i w całym sezonie SuperS, jej fuku zmienił się prawie w całości. Była wtedy znany jako Super Sailor Moon. Na włosach miała dwie przypominające skrzydła spinki, jej kolczykami nie były już zwisające półksiężyce, ale półksiężyce nosiła bezpośrednio na uszach. Opaska na szyję była żółta z czerwonym sercem. Paski na jej kołnierzu były żółte, a sam kołnierz stał się granatowy. Jej naramienniki zmieniły się przezroczyste i o bardziej przypominającym skrzydełka kształcie. Kokarda w talii była długa, przezroczysta, jasnoróżowa i pofalowana. W serii SuperS, ta kokarda była nieznacznie krótsza. W pasie nosiła ozdobny żółty pas z powieloną broszką w kształcie serca, a najbardziej widoczną zmianą było to, że jak dotąd nie jej spódnica była niebieska, ale biała z żółtym i niebieskim obramowaniem na dole.

Forma Eternal Sailor Moon

Przede wszystkim pojawiają się skrzydła oraz zmienia się lekko podstawowe body. Zamiast jednej spódniczki są jakby trzy nałożone na siebie: pierwsza najdłuższa jest niebieska, druga czerwona, ostatnia najkrótsza żółta. Bufy na ramionach zastąpiły różowe, bufiaste rękawy z czerwonymi paskami. Rękawiczki są długie aż za łokieć i na dodatek mają wykończenia w formie małych skrzydełek (po jedno na każdej). Kokarda zmieniała kształt całkowicie: teraz przypomina skrzydła wojowniczki ale nadal w jej środku jest broszka. Z tyłu są dwie czerwone wstążki długie do ziemi. Buty mają wcięcie, odwróciły się kolory: teraz są białe z czerwonym paskiem. Na końcu również mają symbol półksiężyca.

W sezonie Sailor Stars, fuku Czarodziejki prawie zupełnie nie przypominało oryginalnego. Czarodziejka nie nosi już tiary, a na czole ma złoty półksiężyc. Jej kolczyki miały dodatkowo gwiazdki przyczepione do półksiężyców. Opaska na szyję była czerwona z żółtym sercem i półksiężycem na dole. Jej kołnierz był ciemnogranatowy z trzema żółtymi paskami. zamiast zwykłych rękawków ma różowe bufki z dwoma czerwonymi paskami. Rękawiczki sięgają jej za ramiona, mają czerwone zakończenia, do których są przyczepione białe spinki przypominające piórka, a na nadgarstkach ma czerwone wstążki w kształcie litery V ze złotymi półksiężycami na nich. Zamiast przedniej kokardy ma podwójne skrzydła ze złotym sercem i półksiężycem na dole. W pasie miała czerwoną wstążkę spiętą półksiężycem. Jej spódnica ma trzy warstwy: pierwsza najdłuższa jest niebieska, druga czerwona, ostatnia najkrótsza żółta. Jej buty sięgają kolan i są białe, a każdy z nich ma czerwone obramowanie w kształcie litery V z półksiężycem na szczycie. Na plecach miała duże skrzydła. Niektórymi bardziej subtelnymi różnicami był np. brak „ochraniacza” na klatkę piersiową.

W mandzeEdytuj

Pierwsza forma
  • Sailor Moon w mandze
  • Inny strój Sailor Moon z artbooka

Jej strój był w większości podobny do wersji ukazanej w anime, miał jednak kilka różnic. Do półksiężyca na jej aksamitce był przyczepiony wisiorek przypominający Transformation Brooch. Na głowie nosiła białe spinki, jej tiara miała bardziej skomplikowany projekt, a jej kolczyki były zwisające pięcioramiennymi gwiazdkami z półksiężycami pod nimi. Kołnierz miał trzy białe pasy zamiast dwóch. W swoich pierwszych występach nosiła białą maskę, którą używała, by zobaczyć obrazy ludzi w niebezpieczeństwie, ale w późniejszych aktach zdejmowała ją tuż po transformacji. Ponadto w niektórych ilustracjach z artbooków miała pomarańczowe wykończenia rękawiczek i/lub czerwone rękawice i naramienniki, białą aksamitkę oraz białe buty z czerwonymi zakończeniami.

Forma „Super”

Jej kołnierz był w niebieski z przodu i żółty z tyłu, z kolorami mieszającymi się na na ramionach. Zamiast dwóch różnokolorowych pasków na dole spódnicy wydawało się, że kolory mieszają się ze sobą, tworząc subtelne przejście z barwy żółtej na niebieską.

Forma „Eternal”

Jej opaska na szyję miała kształt litery V. Serca jej broszki i z aksamitki miały taki sam odcień różu, co jej rękawki, które na niektórych ilustracjach były pokazane jako przezroczyste.

W PGSM Edytuj

Sailor Moon (PGSM)

Kostium Sailor Moon w PGSM był prawie identyczny z wersją z mangi. Jedyną różnicą była ozdoba kokardy – była broszka w kształcie serca, podobna do Cosmic Heart Compact.

W musicalach Edytuj

Fuku Sailor Moon w musicalach miało trzy wersje: pierwsza odpowiadała formie oryginalnej, druga formie „Super”, a trzecia formie „Eternal”. W wielu musicalach najpierw przemieniała się w pierwszą, później w drugą, a ostatecznie w trzecią.

Forma Sailor Moon Edytuj

Satomi Okubo - Sailor Moon2

Satomi Ōkubo (Petite Étrangère)

We wszystkich wersjach tego kostiumu kokardy, spodnia warstwa spódniczki, aksamitka, zakończenia rękawiczek i budy były czerwone, a kołnierz i spódniczka – ciemnoniebieskie. Początkowo jej rękawki były różowe, ale w późniejszych wersjach były niebieskie, a w najnowszych produkcjach – białe. Pierwsza wersja jej broszki była to złota gwiazda z różowymi klejnotami, kolejna wersja miała kształt serca i przypominała Cosmic Heart Compact, ale większość z nich przypominała jej pierwszą broszkę. Złoty półksiężyc zdobił jej aksamitkę oraz górę butów. Nosiła też półksiężyce jako kolczyki. Pierwotnie wszystkie wykończenia i paski na aksamitce były złote, ale w nowszych wersjach zostały zastąpione przez różowe ze złotymi akcentami.

W musicalu La Reconquista nosi wersję odpowiadającą mangowej (oprócz białych spinek w musicalu z 2013 r.), a dolna warstwa jej spódniczki jest koloru czerwonego. Kołnierz jest ozdobiony czerwonym paskiem zamiast białego. Jej broszka to Transformation Brooch, a w musicalu Petite ÉtrangèreCrystal Star.

Forma Super Sailor Moon Edytuj

Satomi Ōkubo - Sailor Moon (voyage) 2

Satomi Ōkubo (Un Nouveau Voyage)

Ta wersja stroju była niemal identyczna z wersją z mangi i anime. Jej przednia kokarda, wykończenia rękawiczek i buty były różowe, jej kołnierz – niebieski, a jej rękawki i tylna kokarda – srebrne. W jednym musicalu jej spódnica miała trzy warstwy, górną srebrną, środkową złotą i dolną niebieską, ale później miała tylko dwie warstwy: górną srebrną oraz dolną niebieską. Nosiła srebrne spinki we włosach. Jej broszka na przedniej kokardzie była złota i miała kształt serca. W przeciwieństwie do mangi i anime, a jej klejnot tiary nie zmienił się na półksiężyc, ale pozostał czerwony. Początkowo wykończenia spódnicy, kokardy, rękawów, i body w pierwszej wersji były srebrne, ale paski kołnierzyka i wykończenia body w późniejszych wersjach były złote.

W musicalu Un Nouveau Voyage jej buty, przednia kokarda i wykończenia rękawiczek były czerwone ze złotą ramówką, a jej kołnierz był niebieski ze złotym wykończeniem. Górna warstwa spódnicy była biała z szerokim złotym paskiem doszytym do dolnej krawędzi, spodnia warstwa spódnicy była ciemnoniebieska, a ona sama nosiła jeszcze pod spodem różową halkę. Jej rękawy i tylna kokarda były przejrzystoróżowe z różowym wykończeniem (w musicalu Amour Eternal były nieprzezroczyste). Jej aksamitka była złota z różowym klejnotem, a jej tiarę zdobił półksiężyc. Jej broszka to Crisis Moon Compact.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki