FANDOM

Apsu
Apsu1.jpg
Pierwsze wystąpienie: Sailor Moon: Another Story (gra)
Informacje
Przynależność: Hell Destiny
Miejsce zamieszkania: Kryształowe Tokio
Formy: Bóstwo Zniszczenia
Powiązania: Oppositio Senshi
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Humanoid

Shaman Apsu (jap. 魔人シャーマン・アプスー Majin Shāman Apusū) – główny wróg z gry wideo Sailor Moon: Another Story. Była szamanką w przyszłym Kryształowym Tokio, która utworzyła grupę Hell Destiny. Jej celem było zdobycie Srebrnego Kryształu, który – jak sądziła – mógł wyleczyć jej śmiertelną chorobę. Przekonała pięć niezadowolonych dziewczyn z Kryształowego Tokio do utworzenia Oppositio Senshi, by walczyły z wojowniczkami w XX wieku, a także spróbowały zakłócić bieg historii, co doprowadziło do powstania z martwych kilku pokonanych wrogów.

Ona skonfrontowała wojowniczki pod koniec gry w swojej bazie wpół zatopionej Wieży Czasu, skąd mogla łatwiej kontrolować i zmieniać przeznaczenia. Starała się usunąć ze swojej drogi Senshi atakując Sailor Moon, ale wojowniczki broniły się zaciekle. Apsu była zmuszona do walki także z innymi wojowniczkami, ale została pokonana.

Jednakże nie została zabita w bitwie i, gdy Sin zjawiła się przed nią oferując jej swe ciało, szamanka połączyła się z nią tworząc istotę zwaną Bóstwo Zniszczenia. Ostatecznie Bóstwo zostało zniszczone przez wojowniczki i, choć Sin udało się przeżyć, Apsu zginęła.

AtakiEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od Apsu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki