Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Shine Aqua Illusion

2974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Shine Aqua Illusion
シャイン・アクア・イリュージョン
Shain Akua Iryūjon
SAIllusion2.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Brak
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 14
Anime: Odc. 62
Anime Crystal: Odc. 15
PGSM: Act 9
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen

Shine Aqua Illusion (pl. Błyszcząca Wodna Iluzja!) – atak Czarodziejki z Merkurego z mangi, anime, musicali i gier wideo.

AnimeEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się w 62 odcinku anime, kiedy Czarodziejka z Merkurego użyła go przeciwko Droidowi Nipasu. Podczas ataku, krople wody okrążają ją, a ona następnie zbiera je w dłoniach, wysyłając wodę przed siebie w kierunku jej celu. Nie tylko tym atakiem może uszkodzić wroga, ale także zamrozić go w bryle lodu, dając Czarodziejce z Księżyca lub innej Wojowniczce czas do ataku.

Shine Aqua Illusion animacja.gif

Manga i Sailor Moon CrystalEdytuj

W mandze Czarodziejka z Merkurego użyła tego ataku pierwszy i jedyny raz przeciwko droidom Koan w 14 akcie. Wydawał się być skuteczny wobec robotów, ale nie był w stanie zgasić ognistej bariery, w której została uwięziona Czarodziejka z Marsa.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Atak ten pojawił się w 9 akcie serii live-action, kiedy Czarodziejka z Merkurego użyła go przeciwko Nephrite'owi. Użyła go tylko trzy razy, w tym raz do ugaszenia pożaru. Aby wykonać atak Czarodziejka z Merkurego krzyżuje ręce przed sobą, następnie podnosi lewą rękę w powietrze, a drugą trzyma z boku. Potem opuszcza lewą rękę i podnosi prawą wypowiadając nazwę ataku. Szybko wyciąga ręce, po czym unosi obie ręce, wskazując jej prawą ręką na jej cel, kiedy wystrzeliwuje atak.

MusicalEdytuj

Shine Aqua Illusion pojawił się w pierwszym musicalu Sailor Moon – Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, gdzie został użyty przeciwko Zoisite.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również wykorzystywany w grach wideo Sailor Moon R i Sailor Moon: Another Story. W Another Story był dużą falą wody.

Shine Aqua Illusion (gra).gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki