FANDOM

ShippaiSakuda

Shippai Sakuda (tylko anime)

Shippai Sakuda - Phage powstały z ciała artysty i kuzyna Rei - Kenga Ibukiego. Pojawia się w odcinku 183.

HistoriaEdytuj

Shippai Sakuda powstał, kiedy Sailor Aluminum Seiren wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Kenga, wierząc, że jest on posiadaczem prawdziwego Gwiezdnego Ziarna, lecz okazało się ono słabe i zmieniło kolor na czarny. Sailor Aluminum Seiren ucieka, a Kengo zamienił się w Phage'a. Od tej pory potwór sieje spustoszenie w letnim kurorcie. Gdy bohaterki go spotykają, początkowo przed nim uciekają, jednak w końcu Sailor Moon i Sailor Mars stają do walki. Phage atakuje czarodziejki glinianymi naczyniami, w pewnym momencie zauważa wisiorek Rei. Chce go zniszczyć, tak jak swoje naczynia, lecz Sailor Mars go powstrzymuje, rozpoznając w nim swojego kuzyna. Gdy potwór chce znów zaatakować, Senshi używa ataku Mars Flame Sniper!. Następnie Sailor Moon oczyszcza Phage'a za pomocą Starlight Honeymoon Therapy Kiss!.

WyglądEdytuj

Shippai Sakuda wygląda jak gruda gliny z czerwonymi oczami i wykrzywionymi ustami.

Bronie i atakiEdytuj

ShippaiSakuda2

Atak Shippai Sakudy (tylko anime)

Shippai Sakuda atakuje zazwyczaj ogromnym młotkiem, ale potrafi także wypuszczać z brzucha gliniane naczynia i kierować je w przeciwnika.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię "Shippai Sakuda" nie zostało nigdy nadane temu Phage'owi, więc fani nadali mu je od słów, które ciągle wykrzykiwał. "Shippai sakuda" (失敗作だ) znaczy "To nieudana praca".
  • W Sailor Stars Memorial, temu Phage'owi nadano imię "Sailor Artist" (セーラーアーティスト).

AktorzyEdytuj

SeiyuEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki