FANDOM

Sailor Artist
セーラーアーティスト
Sērā Ātisuto
ShippaiSakuda
Przynależność: Galaktyka Cieni
Gatunek: Phage
Płeć: Mężczyzna
Pan: Sailor Aluminum Siren
Śmierć: Atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: odc. 183 (anime)
Seiyū: Tomohisa Asō

Sailor ArtistPhage powstały z ciała artysty i kuzyna Rei - Kenga Ibukiego. Pojawia się w odcinku 183.

HistoriaEdytuj

Sailor Artist powstał, kiedy Sailor Aluminum Seiren wydobyła Gwiezdne Ziarno z ciała Kenga, wierząc, że jest on posiadaczem prawdziwego Gwiezdnego Ziarna, lecz okazało się ono słabe i zmieniło kolor na czarny. Sailor Aluminum Seiren uciekła, a Kengo zamienił się w Phage'a. Od tej pory potwór sieje spustoszenie w letnim kurorcie. Gdy bohaterki go spotykają, początkowo przed nim uciekają, jednak w końcu Sailor Moon i Sailor Mars stają do walki. Phage atakuje czarodziejki glinianymi naczyniami, w pewnym momencie zauważa wisiorek Rei. Chce go zniszczyć, tak jak swoje naczynia, lecz Sailor Mars go powstrzymuje, rozpoznając w nim swojego kuzyna. Gdy potwór chce znów zaatakować, Senshi używa ataku Mars Flame Sniper. Następnie Sailor Moon ulecza Phage'a za pomocą Starlight Honeymoon Therapy Kiss.

WyglądEdytuj

Sailor Artist wygląda jak gruda gliny z czerwonymi oczami i wykrzywionymi ustami.

Bronie i atakiEdytuj

ShippaiSakuda2

Atak Sailor Artist

Sailor Artist atakuje zazwyczaj ogromnym młotkiem, ale potrafi także wypuszczać z brzucha gliniane naczynia i kierować je w przeciwnika.

CiekawostkiEdytuj

  • W anime Phage nigdy nie został nazwany. Imię "Sailor Artist" pojawiło się tylko w Sailor Stars Memorial.
  • Fani bardzo często nazywają tego Phage'a imieniem "Shippai Sakuda". Pochodzi ono od słów, które ciągle wykrzykiwał. Shippai sakuda (失敗作だ) w języku japońskim znaczy "to nieudana praca".
Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed