FANDOM

Silence Glaive Surprise
沈黙鎌奇襲 / サイレンス・グレイブ・サプライズ
Chinmoku Kama Kishū / Sairensu Gureibu Sapuraizu
Silence Glaive Surprise
Wykonany przez: Czarodziejka z Saturna
Przedmiot(y): Silence Glaive
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 39
Anime: odc. 172
Sera Myu: Amour Eternal

Silence Glaive Surprise (pl. Zaskoczenie Glewii Ciszy) – atak Czarodziejki z Saturna.

MangaEdytuj

W mandze atak ten został użyty tylko jeden raz, w akcie 39 aby zdezorientować Kwartet Amazonek. Silence Glaive Surprise wytwarzał masywną eksplozję energii z Kosy Ciszy wojowniczki, podobną do tej w anime, ale mniej potężną. Amazonki jednak uniknęły tego ataku, zatem pełen efekt (poza gęstym dymem, który powstał po jego użyciu) jest nieznany. Atak jednak wystarczył, aby zastraszyć Kwartet Amazonek, co wskazywało na jego ogromną moc. Amazonki chciały nawet zawiesić broń z Sailor Senshi, lecz Zirconia uwięziła je w ich kamieniach.

AnimeEdytuj

W anime Super Sailor Saturn użyła tej niezwykle destruktywnej mocy tylko raz w odcinku 172 przeciwko Królowej Nehellenii, aby zniszczyć ją raz na zawsze. Jednak pełna siła i efekt ataku nie zostały nigdy pokazane, ponieważ Super Sailor Chibi Moon powstrzymała ją od jego zakończenia. W anime zostało zasugerowane, że Sailor Saturn użyłaby jej pełną apokaliptyczną moc w tym ataku, ale spowodowałoby to śmierć nie tylko Nehellenii, ale i jej samej.

CiekawostkiEdytuj

  • Dosłowne znaczenie znaków kanji w nazwie tego ataku w mandze to:
    • 沈黙, chinmoku - "cisza";
    • 鎌, kama - "kosa";
    • 奇襲, kishū - "atak z zaskoczenia".

GaleriaEdytuj

Klipy wideo Edytuj

Silence Glaive Surprise

Silence Glaive Surprise