Silence Wall
不動城壁 / サイレンス・ウォール /
サイレント・ウォール
Fudō Jōheki / Sairensu Wōru / Sairento Wōru
Silence Wall
Wykonany przez: Czarodziejka z Saturna
Przedmiot(y): Silence Glaive
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 39
Anime: odc. 172
Sera Myu: Eien Densetsu

Silence Wall (pl. Ściana Ciszy) – atak defensywny Czarodziejki z Saturna używany przez nią w mandze, anime i musicalach. W anime w odcinkach 196 i 197 został nazwany Silent Wall.

Sailor Saturn podnosiła swoją Glewię Ciszy i wypowiadała to zaklęcie w celu stworzenia niewidzialnej bariery energetycznej wokół Sailor Senshi. Bariera jest odporna na każdy atak, praktycznie nie do przebicia. Może być utrzymana w miejscu dzięki ostrzu Glewii, a Saturn zademonstrowała, że potrafi użyć energię wykorzystaną do stworzenia Silence Wall przekształcić w jej inny atak, Silence Glaive Surprise.

MangaEdytuj

Jedyne użycie tej umiejętności przez Sailor Saturn w mandze wystąpiło w akcie 39, aby ochronić siebie i Sailor Chibi Moon przed atakiem Kwartetu Amazonek.

AnimeEdytuj

W anime ten atak został użyty tylko cztery razy[1].

W odcinku 172 Super Sailor Saturn użyła tego ataku dwukrotnie, aby zapobiec wzmocnieniu klątwy lustra w oku Mamoru przez mroczną energię Królowej Nehellenii. Stworzyła wtedy ogromne pole siłowe w kształcie kopuły wokół niej i Super Sailor Chibi Moon.

W odcinku 196 użyła tej umiejętności do obrony Eternal Sailor Moon i Super Sailor Senshi przed atakiem Sailor Galaxii.

W odcinku 197 ponownie użyła tego ataku, aby ocalić Super Sailor Uranus i Super Sailor Neptune przed śmiercią z rąk Galaxii.

MusicaleEdytuj

W musicalach Eien Densetsu, jego wersji poprawionej oraz Shin Densetsu Kourin, Sailor Saturn użyła Silence Wall razem z Dark Dome Close Sailor Pluto, aby ochronić Królową Beryl przed Sailor Galaxią, a następnie ponownie, aby pomóc jej uciec do Drzwi Czasoprzestrzeni.

CiekawostkiEdytuj

  • Dosłowne znaczenie znaków kanji w nazwie tego ataku w mandze to:
    • 不動, fudō - "nieruchome";
    • 城壁, jōheki - "ściany".

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Sailor Saturn Attack 1 - Silence Wall (Ver

Sailor Saturn Attack 1 - Silence Wall (Ver. 1)

Wersja z odcinka 172

Sailor Saturn Attack 1 - Silence Wall (Ver

Sailor Saturn Attack 1 - Silence Wall (Ver. 2)

Wersja z odcinka 196

SUPER SAILOR SATURN - SILENT WALL!

SUPER SAILOR SATURN - SILENT WALL!

Wersja z odcinka 197

PrzypisyEdytuj

  1. MizunoWorld