FANDOM

Silver Moon Crystal Power
シルバー・ムーン・
クリスタル・パワー
Shirubā Mūn Kurisutaru Pawā
Smsp1
Wykonany przez: Nowa Królowa Serenity (manga)
Eternal Sailor Moon (anime)
Przedmiot(y): Eternal Tiare (manga)
Moon Power Tiare (anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 42
Anime: odc. 199
Sera Myu: Amour Eternal

Silver Moon Crystal Power (pol. Kryształowa Potęga Srebrnego Księżyca) - atak używany przez Sailor Moonanime i Nową Królową Serenitymandze.

MangaEdytuj

akcie 42 mangi, Nowa Królowa Serenity używa Eternal Tiare, aby uwolnić Kwartet Amazonek od Królowej Nehellenii i przemienić je z powrotem w Sailor Quartet z polecenia Sailor Saturn. Jednak mimo że Sailor Saturn odniosła się do tego ataku jako Silver Moon Crystal Power, Nowa Królowa Serenity nie nazwała go podczas jego wykonywania.

AnimeEdytuj

Ostatni atak Sailor Moon w anime. Został użyty tylko raz podczas w nieudanej próby uleczenia Sailor Galaxii i włączenia jej z powrotem do dobrych wojowniczek w odcinku 199. Gdy Sailor Moon użyła tej mocy, Moon Power Tiare wydłużyło się aż do ziemi, a potem zaczęło emitować intensywnym złotym światłem, gdy dziewczyna wykrzyczała nazwę ataku. Moc z początku zdawała się mieć wpływ na Sailor Galaxię, jednak ostatecznie przezwyciężyła ją i rozcięła mieczem Moon Power Tiare.

MusicaleEdytuj

W musicalach atak pojawił się po raz pierwszy w Amour Eternal, gdzie Eternal Sailor Moon użyła tego ataku razem z Sailor Crystal Power, aby napełnić mocą Eternal Tiare i umożliwić Sailor Moon pokonanie Królowej Nehelleni za pomocą ataku Starlight Honeymoon Therapy Kiss.

GaleriaEdytuj

Klip wideo Edytuj

Silver Moon Crystal Power

Silver Moon Crystal Power