FANDOM

Sin
Sin
Pierwsze wystąpienie: Sailor Moon: Another Story (gra)
Informacje
Przynależność: Oppositio Senshi
Miejsce zamieszkania: Kryształowe Tokio
Zawód/zajęcie: podwładna Shaman Apsu
Aliasy: Bóstwo Zniszczenia
Powiązania: Oppositio Senshi, Shaman Apsu
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek
Krewni: Anshar (młodszy brat)

Sin (jap. シン Shin) – postać występująca w grze Sailor Moon: Another Story. Jest jedną z Oppositio Senshi i jest przeciwieństwem Sailor Moon.

Podobnie jak Sailor Moon jest liderką swojego teamu. Wyglądem bardzo przypomina Usagi i tak jak ona ma młodszego brata. Jej dołączenie do Shaman Apsu zbiega się w czasie z dramatycznym momentem w życiu Sin i jej brata, jakim jest śmierć ich rodziców.

HistoriaEdytuj

Chociaż Sin była złośliwa i przebiegła, bardzo troszczyła się o swojego młodszego brata Anshara; nawet gdy jego pragnienia były sprzeczne z jej to nigdy nie zastanawiała się nad pomaganiem mu, Chciała zdobyć Srebrny Kryształ, aby ona i Anshar mogli mieć spokojne przeznaczenie.

Po tym jak ich rodzice zostali zabici przez Rodzinę Czarnego Księżyca, Sin został nękana żalem i rozgniewała się nie tylko na Czarny Księżyc, ale także na wojowniczki, które nie przyszły im z pomocą. Apsu skorzystała z tego uczucia i namówiła Sin do dołączenmia do niej, mówiąc, że wojowniczki bardziej troszczą się o bezpieczeństwo Srebrnego Kryształu niż niewinnych istot ludzkich.

Sin była siłą napędową planów Oppositio Senshi, wykorzystując nawet uczucia Anshara wobec Chibiusy, próbowały zmienić przeznaczenie, udając się do Srebrnego Millennium z przeszłości, aby zapobiec wojowniczkom istnienie w przyszłości. Gdy Książę Dimande uwolnił Czarodziejkę z Księżyca, którą porwał, Sin próbowała go zabić, rozgniewana jego słabością. Saphir jednak zastąpił drogę ataku i przyjął cios za swojego brata. Sin wciągnęła wojowniczki, prowadzone przez Sailor Chibi Moon, w walkę, ale została pokonana i wycofała się, ale przedtem zdołała zabić Dimande'a.

Później, w desperackim ruchu Sin postanowiła zmienić przeznaczenie młodszego brata Usagi, Shingo. Użyła zwierzaka Anshara, Kishar, jako przynęty, aby doprowadzić go do zamku Dark Castle, siedziby Oppositio Senshi w Kryształowym Tokio. Wojowniczkom udało się zapobiec temu zagrożeniu poprzez podział na dwa zespoły i uratowanie zarówno przyszłego Srebrnego Millenium i życia Shingo. Chociaż Czarodziejka z Księżyca użyła mocy Srebrnego Kryształu, aby uwolnić inne Oppositio Senshi spod kontroli Apsu, wola Sin, aby zmienić swoje przeznaczenie na spokojne życie z Ansharem i jej rodzicami była zbyt silna.

Sin dała się pochłonąć przez Apsu po tym jak Opposito Senshi, a później sama Apsu zdołały pokonać wojowniczek. Wierzyła, że to oni rozpocząć nowe przeznaczenie. Razem stały się Bóstwem Zniszczenia. Po jej pokonaniu, Apsu zginęła, ale Sin została uratowana przez Czarodziejkę z Księżyca, ku uldze jej przyjaciół i brata. Widząc to jako drugą szansę, Sin skorzystała z tej okazji, aby zacząć nowe życie z Ansharem i byłymi Oppositio Senshi.

MoceEdytuj

AtakiEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

Jej imię pochodzi od Nanna (akad. Sin) – babilońskiego bóstwa księżyca.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki