FANDOM

Sparkling Wide Pressure
スパークリング・ワイド・プレッシャー
Supākuringu Waido Puresshā
Sparkling Wide Pressure1.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Tiara
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 15
Anime: Odc. 65
Anime Crystal: Odc. 17
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen

Sparkling Wide Pressure (pol. Iskrzące szerokie ciśnienie) – atak Czarodziejki z Jowisza używany przez nią w mandze, obu anime, musicalach i grach wideo.

Manga Edytuj

Sailor Jupiter użyła tego ataku po raz pierwszy przeciwko Berthier w 15 akcie mangi. Został użyty jeszcze jeden raz, w kolejnym rozdziale, gdzie został użyty przeciwko Petz. Jak w anime wojowniczka składa dłonie i ciska energię na wroga, ale wyglądał bardziej na pioruny niż dysk. W akcie 15 wersji shinsōban mangi pośród piorunów były widoczne też kwiaty.

Sailor Moon Crystal Edytuj

W anime użyła ataku po raz pierwszy w 17 odcinku przeciwko Petz i jej droidom.

Pierwsze anime Edytuj

Sailor Jupiter użyła tego ataku po raz pierwszy przeciwko Petz w 65 odcinku anime. Na samym początku widzimy wojowniczkę w otoczeniu piorunów. Składa ona ręce przed sobą, następnie oddala je trochę od siebie tak, że pomiędzy nimi widoczna jest zielona wiązka prądu o wysokim napięciu. Następnie Sailor Jupiter bierze ten dysk w jedną rękę, wypowiada słowa Sparkling Wide Pressure, robi zamach i rzuca nim w przeciwnika.

Musicale Edytuj

Atak Sparkling Wide Pressure został użyty przez czarodziejkę już w pierwszym z musicali – Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, w którym został użyty przeciw Nephrite'owi.

Gry wideo Edytuj

Atak ten pojawił się także w grach Sailor Moon R na Super Famicom, Sailor Moon S na 3DO i Sailor Moon: Another Story. W Another Story pojawiał się jako masa energii, która eksplodowała w zetknięciu z celem.

Sparkling Wide Pressure (gra).gif

Galeria Edytuj

Sparkling Wide Pressure (Film Vasariel)00:10

Sparkling Wide Pressure (High Quality)

Sparkling Wide Pressure (Film Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki