FANDOM

Star Gentle Uterus
スター・ジェントル・ユーテラス
Sutā Jentoru Yūterasu
Star Gentle Uterus3
Wykonany przez: Sailor Star Maker
Przedmiot(y): Maker Star Yell (tylko w anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 44
Anime: Odc. 174
Sera Myu: Sailor Moon Sailor Stars

Star Gentle Uterus – atak Sailor Star Maker używany przez nią we wszystkich wersjach serii Czarodziejka z Księżyca, w których się pojawiła.

AnimeEdytuj

W anime po raz pierwszy pojawił się w 174 odcinku, w którym został użyty przeciw Sailor Guts. W tym ataku Sailor Star Maker tworzy kule energii w postaci światła. Wojowniczka nigdy nie użyła tego ataku do jej maksymalnego potencjału, ponieważ mógł on zabić phage'a. Zamiast tego tylko je osłabiała tak, by Eternal Sailor Moon mogła później je uleczyć.

Star Gentle Uterus animacja

W anime pokazane zostały trzy różne sekwencje tego ataku. W pierwszej przed wojowniczką pojawia się pojedyncza gwiazda, którą ona unosi nad głowę. Potem obraca się, staje bokiem i wysyła kule świetlne ze swojej dłoni.

Zmodyfikowana wersja tej sekwencji ataku po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 179. Ta wersja była identyczna do pierwszej, oprócz tego, że gwiazda została zastąpiona przez Maker Star Yell.

Trzecia, bardziej rozbudowana sekwencja ataku po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 189. W tej wersji Maker Star Yell pojawiła się przed jej piersiami, następnie trzyma ją między rękoma i unosi nad głowę, obraca się plecami do celu, a następnie odwraca górną połowę ciała i kieruje Maker Star Yell we wroga. Potem Maker Star Yell zaświeca się i strzela kulami niebieskiej energii.

MangaEdytuj

Star Gentle Uterus po raz pierwszy pojawił się w 44 akcie mangi, gdzie został użyty w połączeniu z atakiem Star Serious Laser Sailor Star Fighter w celu zniszczenia Sailor Aluminum Seiren.

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Sailor Moon Sailor Stars Sailor Star Maker użyła go, by zniszczyć Sailor Buttress.

GryEdytuj

Atak ten pojawił się w grze wideo Sailor Moon Sailor Stars: Fuwa Fuwa Panic 2.

GaleriaEdytuj

Pierwsza wersja ataku w anime

Więcej z Fandomu

Losowa wiki