FANDOM

Star Sensitive Inferno
スター・センシティブ・インフェルノ
Sutā Senshitibu Inferuno
Star Sensitive Inferno3
Wykonany przez: Sailor Star Healer
Przedmiot(y): Healer Star Yell (tylko w anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 43
Anime: Odc. 175
Sera Myu: Sailor Moon Sailor Stars

Star Sensitive Inferno – atak Sailor Star Healer używany przez nią we wszystkich wersjach serii Czarodziejka z Księżyca, w których się pojawiła.

AnimeEdytuj

W anime po raz pierwszy pojawił się w 175 odcinku, w którym został użyty przeciw Sailor Gekisha. Sailor Star Fighter nigdy nie użyła tego ataku do jej maksymalnego potencjału, ponieważ mógł on zabić phage'a. Wojowniczka zamiast tego tylko je osłabiała tak, by Eternal Sailor Moon mogła później je uleczyć.

Star Sensitive Inferno animacja

W anime pokazane zostały dwie różne sekwencje tego ataku. W pierwszej świetlna gwiazda materializuje w jej prawej dłoni, a potem wojowniczka podnosi obie ręce w górę i przesuwa je przed siebie, uwalniając wyładowania elektryczne.

Druga, bardziej rozbudowana sekwencja ataku po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 186. Healer Star Yell pojawiła się w jej prawej dłoni, a potem wyciągnęła rękę i uniosła ją nad głowę. Po tym jak Healer Star Yell zaświecił wysyłając w kierunku wroga kulę dużą kulę piorunów.

MangaEdytuj

Star Serious Inferno po raz pierwszy pojawił się w 43 akcie mangi, gdzie został użyty w celu zniszczenia Sailor Iron Mouse.

MusicalEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Sailor Moon Sailor Stars Sailor Star Fighter użyła go, by zniszczyć Sailor Pewter Fox, Sailor Tin Nyanko, Sailor Titanium Kerokko, Sailor Iron Mouse oraz MC Fly.

GryEdytuj

Atak ten pojawił się w grze wideo Sailor Moon Sailor Stars: Fuwa Fuwa Panic 2.

GaleriaEdytuj

Druga wersja ataku w anime