FANDOM

Star Serious Laser
スター・シリアス・レイザー
Sutā Shiriasu Reizā
Star Serious laser4
Wykonany przez: Sailor Star Fighter
Przedmiot(y): Fighter Star Yell (tylko w anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 44
Anime: Odc. 173
Sera Myu: Sailor Moon Sailor Stars

Star Serious Laser – atak Sailor Star Fighter używany przez nią we wszystkich wersjach serii Czarodziejka z Księżyca, w których się pojawiła.

AnimeEdytuj

W anime po raz pierwszy pojawił się w 173 odcinku, w którym został użyty przeciw Sailor Buri. Sailor Star Fighter nigdy nie użyła tego ataku do jej maksymalnego potencjału, ponieważ mógł on zabić phage'a. Wojowniczka zamiast tego tylko je osłabiała tak, by Eternal Sailor Moon mogła później je uleczyć.

Star Serious Laser animacja

W anime pokazane zostały trzy różne sekwencje tego ataku. W pierwszej krąg gwiazd otacza Sailor Star Fighter, a potem wojowniczka podnosi prawą rękę wskazując jej palcem w górę. Pierścień gwiazd unosił się zlewając się w kulę światła wokół jej dłoni, a następnie wystrzelał w kierunku wroga jak wybuchy energii.

Zmodyfikowana wersja tej sekwencji ataku po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 180. Ta wersja była identyczna do pierwszej, oprócz tego, że wojowniczka trzymała Fighter Star Yell w ręce.

Trzecia, bardziej rozbudowana sekwencja ataku po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 188. Fighter Star Yell pojawiła się przed jej piersiami, a potem wyciągnęła rękę i uniosła ją nad głowę. Po tym jak Fighter Star Yell zaświecił się, a wybuch energii wystrzelił w kierunku wroga.

MangaEdytuj

Star Serious Laser po raz pierwszy pojawił się w 44 akcie mangi, gdzie został użyty w połączeniu z atakiem Star Gentle Uterus Sailor Star Maker w celu zniszczenia Sailor Aluminum Seiren.

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Sailor Moon Sailor Stars Sailor Star Fighter użyła go przeciw Sailor Pewter Fox, Sailor Tin Nyanko, Sailor Titanium Kerokko, Sailor Iron Mouse oraz MC Fly.

GryEdytuj

Atak ten pojawił się w grze wideo Sailor Moon Sailor Stars: Fuwa Fuwa Panic 2.

GaleriaEdytuj

Pierwsza wersja ataku w anime