FANDOM

Starcie marzeń! Zerwana przyjaźń Minako i Makoto
Logo ep154
夢対決! 美奈子とまこと絶交宣言
Yume Taiketsu! Minako to Makoto zekkōu sengen
Sezon: Sailor Moon SuperS
Reżyseria: Yūji Endō
Scenariusz: Ryōta Yamaguchi
Reżyser animacji: Shigetaka Kiyoyama
Premiera: 25 listopada 1995
Potwór: JaraJara Jō
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Przerażający dentysta? Dom PallaPalli
Następny: Pokonać strach! Skok ku wolności

Starcie marzeń! Zerwana przyjaźń Minako i Makoto (jap. 夢対決! 美奈子とまこと絶交宣言 Yume Taiketsu! Minako to Makoto zekkōu sengen) – 27 (154) odcinek czwartej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 25 listopada 1995 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Makoto i Minako zgłosiły się, by pomóc dyrektorowi przedszkola w organizacji festynu. Ta zabawa ma charakter charytatywny i jej celem jest zebranie pieniędzy na nowy ogród dla dzieci. Dziewczynom bardzo podoba się dyrektor,więc dają z siebie wszystko by go pozytywnie zaskoczyć. Mako gotuje i szyje,poza tym ma świetny kontakt z dziećmi. Minako idzie raczej kiepsko.Gdy postanawia uszyć sweter,kończy się to katastrofą. Jeden z przedszkolaków pruje jej dzieło,a ona w przypływie wściekłości goni go jak szalona. Przy okazji wszystko wygląda jak po przejściu tornada. Rozgniewana Makoto mówi,że już nigdy nie odezwie się do Minako.

Pozostałe wojowniczki są tym przerażone,do tej pory zawsze trzymały się razem. Wieczorem Artemis próbuje przemówić Minie do rozsądku,ale ona ma już kolejny plan-chce zaśpiewać piosenkę o miłości na festiwalu. Uważa,że tym razem dyrektor nie oprze się jej urokowi. Niestety jej widzami są tylko przedszkolaki,do tego niezbyt entuzjastycznie ją przyjmują. Rozgoryczona Minako oddala się.

Artemis prosi Mako, by porozmawiała z koleżanką. Sailor Jupiter w końcu się zgadza. Wydaje się,że dziewczyny się pogodzą, ale niestety znowu wybucha konflikt. Tymczasem Cere-Cere, która wcześniej uśpiła pozostałe amazonki przy pomocy magicznego kwiatu, może działać. Jej ofiarą jest dyrektor przedszkola. Amazonka pragnie zniszczyć jego marzenia.

Znajduje mężczyznę i atakuje go śmiercionośnymi pnączami. Goście uciekają w jednej chwili. Chłopiec z przedszkola prosi Minako i Makoto o pomoc. W tym czasie Cere-Cere łapie Usagi, Ami, Rei i ChibiUsę w pułapkę. Te w ostatniej chwili się przemieniają, ale to na niewiele się zdaje, gdyż ogromna muchołówka próbuje je połknąć. Z odsieczą zjawiają się Mina i Mako, ale one też zostają schwytane. Cere-Cere ma zamiar odejść. Pojawiają się jednak amazonki,które mają do niej pretensje. Uśpiła je za pomocą rośliny i dopiero niedawno odzyskały świadomość.

Podczas gdy amazonki się sprzeczają, Artemis rzuca Minie i Makoto pióra transformacji. W dziewczynach budzi się nowa moc. Stają się Super Sailor Jupiter i Super Sailor Venus. Używają nowych ataków i udaje im się uwolnić. Potem pomagają pozostałym Sailor Senshi. Ostatecznie Usagi kładzie kres bitwie i Kwartet Amazonek odchodzi. Minako oraz Makoto godzą się. Odkrywają, że dyrektor jest już ojcem, więc są zawiedzione, ale przynajmniej wiedzą, że nic już nie stanie na drodze ich przyjaźni.

Obsada Edytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Wenus kontra Jowisz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki