Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Straszna noc

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Straszna noc (jap. ふたりきりの夜!うさぎのピンチ / Futari kiri no yoru! Usagi no pinchi / ang. Night Just for Us! Usagi's pinch) to 184 odcinek anime. Miał premierę w Japonii 17 sierpnia 1996 roku.
184.jpg

Zapowiedź odcinka

第184話(18)「ふたりきりの夜!うさぎのピンチ」.avi snapshot 03.02 -2010.02.01 14.07.55-.jpg

Tytuł japoński

Opis odcinka Edytuj

W szkole krążą plotki o złodzieju, który okrada okoliczne domy. Dziewczyny ostrzegają Usagi przed nim, a ta im mówi, że musi tego wieczoru zostać w domu sama! Całą rozmowę słyszy Seiya, który deklaruje się zostać z Usagi jako jej ochroniarz.

Już po zajęciach Usagi wysprzątała cały dom do czysta. Jeszcze tylko został jej przedpokój, ale przewraca się. Luna ostrzega ją odnośnie Seiyi. Ta zgadza się pilnować, ale rozmowę przerywa dzwonek. To Seiya. Usa poszła otworzyć mu drzwi, ale... poślizgnęła się po raz drugi. Chłopak zastaje ją w dwuznacznej sytuacji: "Co ty, uprawiasz aerobik, czy co?"

Chwilę później Usagi zaprasza go do swojego pokoju. Biegnie robić herbatę, kiedy Seiya zauważa zdjęcie Usagi i Mamoru. Chwilę się przyjrzawszy fotografii, przewraca ją.

Usagi powraca. Chwilę później Seiya chce zdradzić, kim tak naprawdę jest, lecz obrywa ciastem po twarzy. Nikt nie zauważył, ze do pokoju zakradła się ChibiChibi. Nawet Luna, która stała w drzwiach.

Seiya poszedł się umyć. W międzyczasie ktoś dzwoni do drzwi. ChibiChibi natychmiast pobiegła otworzyć. Usagi zwraca jej uwagę, ze powinna zobaczyć, kto puka. Z niemałym zaskoczeniem stwierdza obecność Ami, Rei, Makoto i Minako! Okazuje się, ze dziewczyny przyszły tu w sprawie chłopaka! Seiya zaś, poszedł pożyczyć zapasowe ubranie od Usagi. Niestety, Chibi Chibi upomina się, że chłopak wziął jej ręczniczek! Ale wstyd!

Chwilę później wszyscy są w kuchni i razem gotują. Ami zarzuca Usagi jej podwójne życie. Gospodyni zaś stwierdza, że Ami przesadza. Sytuacja robi się gorąca, kiedy Minako odkrywa... karalucha! Seiya decyduje się rozprawić z insektem, lecz dziewczyny robią niezły raban. Zajęte ogladaniem horroru Luna i ChibiChibi nic nie słyszą.

Panikę przerywa dzwonek do drzwi - to Taiki i Yaten. Po krótkiej rozmowie z ChibiChibi, są w szoku, widząc nieźle poturbowane towarzystwo.

Chwilę później cała ósemka gra w karty. Pod domem ktoś usiłuje uruchomić swój samochód. Głosy wskazują na Harukę i Michiru, które postanawiają złożyć Usagi wizytę. Od razu Haruka traktuje Seiyę ostrym spojrzeniem. Pozostali orientują się, że Seiya i Haruka są na kursie kolizyjnym. Chwilę później, do domu Tsukino usiłują wejść ludzie z telewizji. Lądują w rękach Minako. Nikt nie wie, ze wśród nich są Akane i Aya!

Seiya, Usagi i ChibiChibi chowają się w szafie. Chłopak wykorzystuje okazję, aby usiłować powiedzieć Usagi o swoim sekrecie. Nie udaje mu to się - z dołu słychać krzyki. Usa biegnie sprawdzić, co to (parokrotnie uderzając się w głowę). Seiya również.

Oczywiście - Czarodziejki Aluminum Siren i Lead Crow przystąpiły do ataku! Ich ofiarą pada człowiek od pizzy. Jednak jego Gwiezdne Ziarno zmienia się w czarne. Usagi decyduje się przemienić - gdziekolwiek jednak wejdzie, na kogoś wpada: a to Mako i Ami; a to Rei i Yaten... Pierwsze jednak przybywają Sailor Uranus i Sailor Neptune. Jednak Siren i Crow uciekają. Chłopak od pizzy przemienia się w Phage'a. Usagi przemienia się na strychu.

Uran i Neptun walczą z potworem, jednak ten skutecznie broni się przed atakami. Decyduje się zaatakować Minako, kiedy słychać głośne: MOON TIARA ACTION! Jednak Sailor Moon rzuca pizzą (no tak, nie posiada diademu). Przedstawiając się, zrzuca swoimi skrzydłami trochę szkła - cóż, pokój nie jest zbyt duży na tyle osób. Tym bardziej, że Mars, Mercury i Jupiter również wchodzą do gry. Razem ze Starlights.

Sailor Star Maker usiłuje zaatakować, jednak wszyscy nie pozwalają mu na to. Sailor Mercury prosi Sailor Moon o szybkie pokonanie potwora. Jak powiedziała, tak się dzieje. Zaraz wszyscy odchodzą - zostawiając Usagi i wielki bajzel! Minako również dolewa oliwę do ognia - przez cały ten czas była przytwierdzona do ściany!

Wielkie porządki trwały do rana. Jednak nikt nie może odpocząć - jakieś dziwne hałasy dobiegają z przedpokoju. Na szczęście to nie żaden złodziej. Usagi, Seiya, Ami, Rei, Mako i Minako z głośnym hukiem lądują na podłodze - a Chibi Chibi jadła sobie ciasto jak gdyby nigdy nic! Usagi jest załamana, ze znowu musi sprzątać...

Inne informacje Edytuj

  • O mały włos Seiya powiedziałby Usagi o Sailor Star Fighter. Przeszkodziła mu w tym Chibi Chibi.
  • W oryginale pojawia się określenie nuka ni kugi - ktoś, kto w ogóle nie słucha. Taka osobą w tym odcinku jest Sailor Aluminum Siren.
  • Ostatni raz Sailor Moon używa ataku Moon Tiara Action. Zamiast diademu rzuciła jednak pizzą.
  • W czasie przedstawienia się Sailor Moon, słychać trzask tłuczonych naczyń. Dzieje się tak, gdyż pokój jest ciasny.
  • W scenie, gdy Seiya zauważył zdjęcie Usagi i Mamoru, na fotografii nie ma Chibiusy. Chyba, ze jest to portret zrobiony krótko po powrocie dziewczynki do przyszłości, kto wie...
  • Można też podejrzewać, że bieg wydarzeń nieco zwolnił... to kwestia czasu!

Galeria Edytuj

184.mkv snapshot 02.47 -2010.03.10 12.23.21-.jpg

Scena z odcinka

184.mkv snapshot 03.33 -2010.03.10 12.23.38-.jpg

Scena z odcinka

184.mkv snapshot 06.57 -2010.03.10 12.24.02-.jpg

Scena z odcinka

184.mkv snapshot 07.54 -2010.03.10 12.24.20-.jpg

Scena z odcinka

184.mkv snapshot 11.16 -2010.03.10 12.24.37-.jpg

Scena z odcinka

184.mkv snapshot 15.49 -2010.03.10 12.24.59-.jpg

Scena z odcinka

184.mkv snapshot 16.22 -2010.03.10 12.25.32-.jpg

Scena z odcinka

184.mkv snapshot 19.28 -2010.03.10 12.26.16-.jpg

Scena z odcinka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki