FANDOM

Superkomputer
スーパーコンピューター
Sūpākonpyūtā
Superkomputer (anime)
Polska nazwa: Superkomputer
Używany przez: Ami Mizuno/Sailor Mercury
Cel użycia: analiza i kalkulacja
atak
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 3
Anime: odc. 9
Anime Crystal: odc. 3

Superkomputer – urządzenie, które Ami Mizuno otrzymuje od Luny w odcinku 9 pierwszego anime. Używała go do skanowania otoczenia i analizy danych, co często pomagało w walce wojowniczkom.

W pierwszym anime Luna twierdzi, że jest bardzo poręczny gdy chce się szybko coś obliczyć. W odcinku 9 Ami korzystając z niego stwierdza, że czasowy labirynt jest ułożony logicznie i oblicza kierunek, w którym należy podążać.

Superkomputer pojawił się również w mandze i anime Crystal, jednak miał tam o wiele mniejszą rolę niż w pierwszym anime.

FunkcjeEdytuj

Superkomputer posiada cały wachlarz różnych funkcji, poczynając od czegoś tak prostego jak kalkulator, do czytnika częstotliwości, który analizuje dźwięki. Ami Mizuno nosi go ze sobą wszędzie i używa nawet, jeśli nie jest w postaci Czarodziejki. Pomaga jej odkryć słabości przeciwnika i idealne punkty ataku. W wielu przypadkach, obliczenia na tym urządzeniu pomogły Sailor Senshi uniknąć strasznych sytuacji (najlepszy przykład to uratowanie Sailor Uranus przed Nehellenią w serii Sailor Stars).

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Robocopsupercomputer
  1. Serve The Public Trust. (pol. Służyć dobru publicznemu.)
  2. Protect The Innolent.[1] (pol. Chronić niewinnych.)
  3. Uphold The Law. (pol. Stać na straży prawa.)

Fani filmu RoboCop będą wiedzieli, że są to trzy Główne Dyrektywy zaprogramowane w oficera Murphy'ego. Wirtualne Okulary również w podobny sposób nawiązały do filmu RoboCop.

PrzypisyEdytuj

  1. Błąd w słowie "Innocent". W angielskim dubbingu wyłapano ten błąd i go poprawiono.