Supreme Thunder
シュープリーム・サンダー
Shūpurīmu Sandā
Supreme Thunder3.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Tiara (manga, anime), brak (PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 7
Anime: Odc. 25
PGSM: Act 6
Sera Myu: Eien Densetsu

Supreme Thunder (pl. Najwyższy Grzmot) – atak Czarodziejki z Jowisza używany przez nią we wszystkich wersjach serii Czarodziejka z Księżyca.

MangaEdytuj

W mandze Czarodziejka z Jowisza użyła Supreme Thunder po raz pierwszy przeciw Zoisite'owi, który schwycił Czarodziejkę z Księżyca. Kiedy przeprowadzała ten atak, jej tiara wydawała się zebrać energię elektryczną z atmosfery, pozwalając jej wysłać ją w postaci piorunów w kierunku jej celu.

W oryginalnym wydaniu mangi użyła bardzo podobnego ataku, aby pokonać Nephrite'a, ale nie był on nazwany. W wersji shinsōban mangi atak ten otrzymał nazwę Jupiter Thunderbolt.

AnimeEdytuj

Supreme Thunder został po raz pierwszy użyty w anime w odcinku 25, przeciw Gesenowi, jednemu z Siedmiu Wielkich Demonów reinkarnacji Crane Game Joe.

Czarodziejka krzyżuje ręce i wypowiada słowa przyzywające piorun. Następnie z tiary wysuwa się piorunochron. Piorun spada z nieba skupiając się na piorunochronie. Czarodziejka wyskakuje go góry i ugina nogi tak, że pioruny ją otaczają. Wypowiada słowa Supreme Thunder jednocześnie rozkrzyżowując ręce i kończąc podskok na prostych nogach. Piorun, który ją otaczał, uderza w przeciwnika.

Czasami, przed wykonaniem ataku, wojowniczka wykrzykuje słowa „Mój strażniku Jowiszu! Rozpętaj burzę! Wezwij chmury! Sprowadź błyskawicę!” (jap. 我が守護木星よ!嵐を起こせ!雲を呼べ!雷を降らせよ! Waga shugo mokusei yo! Arashi o okose! Kumo o yobe! Ikazuchi o furaseyo!).

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Atak został po raz pierwszy użyty w serialu w 6 akcie do zniszczenia youmy, która opętała Takeru. Wzmocniona wersja tego ataku pojawiła się w aktach 31, 34, 41 i 45.

Aby wykonać atak Sailor Jupiter najpierw obróciła się z jedną nogą uniesioną wysoko, podczas gdy wokół niej błyskały pioruny. Następnie wyprostowała ręce w kierunku jej wroga.

MusicaleEdytuj

Atak został uzyty po raz pierwszy w musicalu Eien Densetsu przeciwko Sailor Phi, Sailor Chi i Sailor Theta.

Gry wideoEdytuj

Supreme Thunder pojawił się w wielu grach wideo, m.in. w Sailor Moon (Super Famicom), Sailor Moon (arcade), Sailor Moon: Another Story (Super Famicom), Sailor Moon S (3DO), Sailor Moon SuperS: Various Emotion (Sega Saturn) i Sailor Moon SuperS: Shin Shuyaku Soudatsusen (Playstation).

Supreme Thunder (Film by Vasariel)00:18

Supreme Thunder (High Quality)

Supreme Thunder (Film by Vasariel)

CiekawostkiEdytuj

  • Kiedy Sailor Jupiter po raz pierwszy użyła Supreme Thunder w odc. 25 anime, Sailor Moon przesłyszała się i usłyszała nazwę jako „Chō Cream Sundae” (jap. シュー・クリーム・サンデー Shū Kurīmu Sandē). Naoko Takeuchi stworzyła trzypanelową parodię w artbooku Original Picture Collection Volume I z Sailor Jupiter wykonującą atak Chō Cream Sundae.
  • W polskiej wersji mangi Mako nie wypowiada nazwy ataku tylko krzyczy ,,Burzo wzywam twą moc" .

Więcej z Fandomu