FANDOM

Tajemnicza nowa wojowniczka, pojawienie się Czarodziejki z Plutona
Logo ep75.jpg
謎の新戦士 セーラープルート登場
Nazo no shin senshi Sērā Purūto tōjō
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Takuya Igarashi
Scenariusz: Shigeru Yanagawa
Reżyser animacji: Masahiro Andō
Premiera: 20 listopada 1993
Potwór: Jakoku
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Pokonać Rubeusa! Ostateczna bitwa w kosmosie
Następny: Magiczna moc ciemności! Inwazja Esmeraude

Tajemnicza nowa wojowniczka, pojawienie się Czarodziejki z Plutona (jap. 謎の新戦士 セーラープルート登場 Nazo no shin senshi Sērā Purūto tōjō) – 29 (75) odcinek drugiej serii anime, w którym pojawia się Sailor Pluto. Jego premiera odbyła się w Japonii 20 listopada 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Chibiusa zapada na tajemniczą chorobę i śnią się jej koszmary. Zgromadzone wokół jej łóżka Usagi, Ami, Rei, Makoto i Minako nie wiedzą co zrobić. Chibiusa przez sen woła „Puu”, przyzywając Sailor Pluto. Ta komunikuje się z Czarodziejkami za pomocą Luny-P i prosi o pomoc dla Małej Damy. Czarodziejki przenoszą się do snu Chibiusy, która ukrywa się przed demonem w zrujnowanym Kryształowym Tokio. Nie pamięta, że przeniosła się do XX wieku i poznała Usagi i resztę, więc początkowo im nie ufa. Kiedy jednak Sailor Moon obiecuje pomóc uratować mamę dziewczynki, ta nabiera do nich zaufania i dzięki temu udaje im się pokonać demona. Chibiusa prowadzi Czarodziejki do komnaty, gdzie leży jej uśpiona matka i wtedy wszystkie przenoszą się do rzeczywistości. Sailor Pluto dziękuje za pomoc Małej Damie. Chibiusa mówi, że chciałaby wrócić do domu, ale Puu uważa, że jeszcze na to za wcześnie.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki