FANDOM

Tiara (jap. ティアラ Tiara, także Diadem) – wszystkie Sailor Senshi, oprócz Eternal Sailor Moon i Sailor Cosmos, nosiły tiary jako część ich sailor fuku. Tiary były były złote, a pośrodku nich znajdował się kamień szlachetny, który był dopasowany do indywidualnych kolorów ubrania Senshi.

W anime Czarodziejka z Księżyca mogła używać swojej tiary jako broni w atakach Moon Tiara Action i Moon Tiara Stardust. W mandze przy jej pomocy wykonywała ataki Moon Frisbee i Moon Twilight Flash. Podczas części Dark Kingdom mangi jej tiara była ulepszana, ale w kolejnych już się nie zmieniała. w serialu Pretty Guardian Sailor Moon używała jej do wykonania ataku Moon Tiara Boomerang.

Czarodziejka z Jowisza mogła używać piorunochronu przyczepionego do swojej tiary, aby skierować pioruny, które używała w atakach Supreme Thunder i Supreme Thunder Dragon, a także wydawał się pomagać jej w atakach Sparkling Wide Pressure i Jupiter Oak Evolution. Na nieistniejącej już sekcji „Moon Prism Box” na oficjalnej stronie internetowej piorunochron został określony jako „antena grzmotów i błyskawic” (jap. 雷電アンテナ).

Inner i Outer Senshi mogły skupić swoją moc w swoich tiarach, aby połączyć swoje moce, aby wzmocnić moce Czarodziejki z Księżyca lub wykonać wspólnie atak.

Sailor Starlights nosiły prostsze tiary, które wyglądały jak cienkie obręcze po środku których znajdowała się złota gwiazdka.

W serialu live-action, Tuxedo Mask miał na swej masce kamień, co przypominało wyglądem tiary noszone przez Senshi.

GaleriaEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki