Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Transformation Brooch

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Transformation Brooch
変身・ブローチ
Henshin Burōchi
Broszka (anime).jpg
Polska nazwa: Broszka Transformacji
Forma przedmiotu: broszka
Używany przez: Usagi Tsukino
Cel użycia: Transformacja w Sailor Moon
Zwrot: Moon Prism Power, Make Up!
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 1
Anime: Odc. 1
Anime Crystal: Odc. 1

Transformation Brooch (pl. Broszka transformacji) – pierwszy przedmiot, który Usagi używała do transformacji w Sailor Moon w mandze i anime. Jest aktywowana słowami Moon Prism Power, Make Up.

Usagi otrzymała broszkę od Luny w pierwszym odcinku anime i pierwszym akcie mangi. Usagi nosi ją po środku kokardy jej szkolnego mundurku.

Broszka służyła Usagi przez bardzo długi czas jej bohaterskiej kariery, do czasu, gdy krótko po ostatecznej bitwie z Królestwem Ciemności magiczny amulet zaczął zawodzić. Prawdopodobnie powodem tego był brak chęci Sailor Moon do bycia wojowniczką i jej pragnienie powrotu do normalnego życia zwykłej dziewczyny. W 51 odcinku (13 akcie mangi), w trakcie walki z Cardianem Reci broszka została zniszczona cofając tym samym transformację Sailor Moon. Podczas późniejszego spotkania z duchem Królowej Serenity, w wyniku połączenia broszki ze Srebrnym Kryształem, powstał nowy talizman, Crystal Star. Wykorzystując jego moc, Usagi mogła ponownie się zmienić w Sailor Moon już poziomu drugiego.

Wszystkie broszki transformacji Usagi są ulepszonymi wersjami swoich poprzedniczek.

Wygląd w animeEdytuj

Złota broszka z półksiężycem w środku i grawerowanym kołem, zdobiona różnokolorowymi kamieniami (czerwony, niebieski, zielony, pomarańczowy oraz różowy – są to kolory Inner Senshi).

Wygląd w mandze i anime SM CrystalEdytuj

Jest to okrągła złota broszka z półksiężycem na dole, zdobiona różnokolorowymi kulami (czerwony, niebieski, zielony oraz żółty). W 14 akcie mangi (w wersji przedrukowanej) i 14 akcie anime broszka, po zniszczeniu Metarii, pękła.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki