Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Usagi w wielkim szoku! Mamoru oznajmia o zerwaniu

2968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Logo ep61.jpg
うさぎ大ショック!! 衛の絶交宣言
Usagi dai shokku!! Mamoru no zekkō sengen
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Kōnosuke Uda
Scenariusz: Sukehiro Tomita
Reżyser animacji: Masahide Yanagisawa
Premiera: 3 lipca 1993
Potwór: Atsugessho
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Anioł? Diabeł? Tajemnicza dziewczynka, która spadła z nieba
Następny: Przyjaźń wojowniczek! Żegnaj, Ami-chan

Usagi w wielkim szoku! Mamoru oznajmia o zerwaniu (jap. うさぎ大ショック!! 衛の絶交宣言 Usagi dai shokku!! Mamoru no zekkō sengen ) – 15 (61) odcinek drugiej serii anime, w którym Mamoru zrywa z Usagi. Jego premiera odbyła się w Japonii 3 lipca 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Piękny, słoneczny dzień. Usagi biegnie szukając Chibiusy, która zniknęła. Przypadkiem wpada na Mamoru i przytula się do ukochanego. Luna mówi dziewczynie, ze nie ma na to czasu. Wszyscy biegną szukać dziewczynki. Tymczasem Chibiusa siedzi na huśtawce i myśli o mamie i tacie. Dziewczynka chce być sama i tylko Mamoru zdołał ją przekonać do pójścia do domu. Gdy podają sobie ręce, chłopak ma dziwną wizję. Wracając, Mamoru niesie dziewczynkę na plecach, a Usagi jest zazdrosna. Para przyprowadza małą do domu Tsukino. Wszyscy są szczęśliwi. Jedynie ojciec Usagi jest niezadowolony, że córka spotyka się z Mamoru. Chłopak ucieka. Wszyscy są zajęci rozmową i nie zwracają uwagi na Chibiusę. Gdy dziewczynka w końcu się odzywa, patrzą na nią jak na ducha. Chibiusa zauważa, że rodzina zapomniała, kim mała jest, więc zahipnotyzowała ich ponownie. Usagi jest przerażona.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki