FANDOM

Venus Crystal Power, Make Up
Venus crystal power make up4.png
ジュピター・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Jupitā Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Venus Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 39 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 154 odc.

Venus Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Wenus, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Minako Aino do przemiany w Super Sailor Venus w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Minako w odcinkach 154-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Minako z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Wenus łączy się z łańcuchem i zostaje zamknięty w żółtej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Minako wykrzykuje słowa Venus Crystal Power, Make Up!. Symbol Wenus na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Minako tworzy wokół siebie różdżką wstęgę gwiazd i wiedzie ją wokół swojego ciała. Gwiezdna wstęga wydobywająca się z pióra tworzy wokół niej spiralę, a następnie tworzy na dole koło, z którego wydobywają się gwiazdy. Tworzą one kompletny sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Wenus obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się Różany Łańcuch Wenus.

VenusCrystalPower animacja.gif

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Minako zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Wenus. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Venus, a później w Eternal Sailor Venus.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki