Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Venus Crystal Power, Make Up

2974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Venus Crystal Power, Make Up
Venus crystal power make up4.png
ジュピター・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Jupitā Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Venus Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 39 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 154 odc.

Venus Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Wenus, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Minako Aino do przemiany w Super Sailor Venus w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Minako w odcinkach 154-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Minako z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Wenus łączy się z łańcuchem i zostaje zamknięty w żółtej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Minako wykrzykuje słowa Venus Crystal Power, Make Up!. Symbol Wenus na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Minako tworzy wokół siebie różdżką wstęgę gwiazd i wiedzie ją wokół swojego ciała. Gwiezdna wstęga wydobywająca się z pióra tworzy wokół niej spiralę, a następnie tworzy na dole koło, z którego wydobywają się gwiazdy. Tworzą one kompletny sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Wenus obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się Różany Łańcuch Wenus.

VenusCrystalPower animacja.gif

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Minako zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Wenus. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Venus, a później w Eternal Sailor Venus.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki