FANDOM

Venus Power, Make Up
Venus power make up4
ヴィーナス・パワー・メイク・アップ
Vīnasu Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Transformation Pen (anime i manga)
Jewelry Star Bracelet (PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 10
Anime: 36 odc.
Anime Crystal: Act 8 (bez słów)
PGSM: Act. 17

Venus Power, Make Up (pl. Potęgo Wenus, Przemień Mnie!) – pierwsza kwestia użyta przez Minako Aino do przemiany w Sailor Venus w obu seriach anime, mandze, oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon. Transformacja była używana przez Minako w odcinkach 36-61.

AnimeEdytuj

Minako podnosi Pióro Transformacji i wykrzykuje słowa Venus Power, Make Up. Znak planety Wenus na końcu pióra zaczyna świecić i się obracać i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie wstęgę gwiazd i wiedzie ją wokół siebie. Gwiezdna wstęga wydobywająca się z pióra tworzy wokół niej spiralę, a następnie tworzy na dole koło, z którego wydobywają się gwiazdy. Tworzą one kompletny Sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Wenus obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie.

VenusPower animacja

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Po wypowiedzeniu kwestii przemiany jej Silver Bracelet przemienia się w Jewelry Star Bracelet, a kamienie zaczynają świecić. Dziewczyna przesuwa prawą rękę po prawej stronie swojej głowy, a jej paznokcie zmieniają kolor na pomarańczowy. Minako wyskakuje w górę, tworzy jej się body, spódniczka i kołnierz. Po chwili ląduje na ziemi i pojawiają się kolejne elementy jej stroju: buty, rękawiczki, kokardka i łańcuch. Następnie odgarnia włosy do tyłu, a dwie gimnastyków ze wstążkami zabarwiają jej włosy na blond i tworzą charakterystyczną spinkę z czerwoną kokardką. Na końcu przyjmuje jej końcową pozę, a w tle widać gwiazdki.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon CrystalEdytuj

Transformacja w animeEdytuj

Sailor Venus Season 1 - Transformation

Sailor Venus Season 1 - Transformation

Sailor Venus Transformation

Sailor Venus Transformation