Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Venus Star Power, Make Up

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Venus Star Power, Make Up
Venus star power make up4.png
ヴィナース・スター・パワー・メイク・アップ
Vīnasu Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 16
Anime: 65 odc.
Anime Crystal: Odc. 15

Venus Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Wenus, Przemień Mnie!) – druga kwestia użyta przez Minako Aino do przemiany w Sailor Venus w obu anime i mandze. Transformacja była używana przez Minako w odcinkach 65-151.

Transformacja ta jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Minako z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Wenus, który pojawił się za nią na koniec transformacji.

AnimeEdytuj

W tej transformacji Minako podnosi rękę do góry, a strumień żółtych gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na pomarańczowy. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Wenus w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie wstęgę gwiazd i wiedzie ją wokół siebie. Gwiezdna wstęga wydobywająca się z pióra tworzy wokół niej spiralę, a następnie tworzy na dole koło, z którego wydobywają się gwiazdy. Tworzą one kompletny Sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Wenus obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Wenus.

VenusStarPower animacja.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki