FANDOM

Venus Star Power, Make Up
Venus star power make up4.png
ヴィナース・スター・パワー・メイク・アップ
Vīnasu Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 16
Anime: 65 odc.
Anime Crystal: Odc. 15

Venus Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Wenus, Przemień Mnie!) – druga kwestia użyta przez Minako Aino do przemiany w Sailor Venus w obu anime i mandze. Transformacja była używana przez Minako w odcinkach 65-151.

Transformacja ta jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Minako z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Wenus, który pojawił się za nią na koniec transformacji.

AnimeEdytuj

W tej transformacji Minako podnosi rękę do góry, a strumień żółtych gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na pomarańczowy. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Wenus w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie wstęgę gwiazd i wiedzie ją wokół siebie. Gwiezdna wstęga wydobywająca się z pióra tworzy wokół niej spiralę, a następnie tworzy na dole koło, z którego wydobywają się gwiazdy. Tworzą one kompletny Sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Wenus obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Wenus.

VenusStarPower animacja.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki