FANDOM

Venus Transformation Pen
変身ペン
Henshin pen
Venuspen.jpg
Polska nazwa: Pióro transformacji Wenus
Forma przedmiotu: pióro
Używany przez: Minako Aino
Cel użycia: Transformacja w Czarodziejkę z Wenus
Zwrot: Moon Power, Transform (Hasło brzmi: Sailor V)
Venus Power, Make Up
Pierwsze użycie w:
Mandze: Vol. 1
Act 8
Anime: Odc. 36
Anime Crystal: Act 8

Venus Transformation Pen – pierwszy przedmiot do transformacji Minako Aino, za pomocą którego dziewczyna zmienia się w Sailor Venus, a w mandze Hasło brzmi: Sailor V w Sailor V.

OpisEdytuj

AnimeEdytuj

Na pozór przypomina zwykłe pióro, ale jest zakończone małym, żółtym kamieniem ze znakiem planety Wenus, który świeci się w czasie transformacji. Minako Aino dostaje je od Artemisa. Dzięki niej Minako zmienia się w Czarodziejkę z Wenus.

Gdy jego moc wygasła, Minako otrzymała od Luny i Artemisa drugą różdżkę – Venus Star Power Stick w odc. 62.

Manga i Sailor Moon CrystalEdytuj

W mandze i drugim anime pióro transformacji Minako różni się od piór transformacji Inner Senshi. Ma kształt pióra z zatyczką, na której znajduje się półksiężyc i która zakończona jest pięcioramienna gwiazdą oplecioną dwoma okręgami po liniach skośnych. Swój inny, oryginalny wygląd zawdzięcza prequelowi serii Czarodziejka z Księżyca – mandze Hasło brzmi: Sailor V. Pojawia się zarówno w obu tych mangach, ale różni się w nich nieznacznie.

W mandze Hasło brzmi: Sailor V te pióro służyło Minako jako urządzenie komunikacyjne, przez które Szef rozmawiał z Minako i Artemisem. Miało ono też magiczne moce, kiedy było używane do pisania; Minako czasem używała je, aby uzyskać doskonałe wyniki w testach szkolnych, czego Artemis nie pochwał. Ponadto wydawało się być powiązane z grą Sailor V, jako że reagowało, gdy ktoś zdobywał dobry wynik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki