FANDOM

W poszukiwaniu przyjaciół! Wielkie starania Chibi Moon
Logo ep104
友達を求めて! ちびムーンの活躍
Tomodachi wo motomete! Chibi Mūn no katsuyaku
Sezon: Sailor Moon S
Reżyseria: Junichi Satō
Scenariusz: Megumi Sugihara
Reżyser animacji: Ikuko Itō
Premiera: 20 sierpnia 1994
Potwór: Chagama
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Przybycie małej pięknej wojowniczki
Następny: Potrzebuję siły! Zagubiona Mako-chan

W poszukiwaniu przyjaciół! Wielkie starania Chibi Moon (jap. 友達を求めて! ちびムーンの活躍 Tomodachi wo motomete! Chibi Mūn no katsuyaku ) – 15 (104) odcinek trzeciej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 20 sierpnia 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Odcinek zaczyna się w świątyni Hikawa. Chibiusa i Czarodziejki rozmawiają o transformacji w Sailor Chibi Moon. Chibiusa opowiada o wydarzeniach z przyszłości: Nowa Królowa Serenity postanowiła wysłać córkę do XX wieku, by nauczyła się być prawdziwą Wojowniczką. Pokazuje im wiadomość od Królowej, na którą Usagi się obraża. Chibiusa mówi, że nie jest jak głupia Usagi, o której opowiadała jej Sailor Mars z przyszłości. Usagi bierze miotłę i uderza Rei w głowę, wszczynając bójkę. Reszta dziewczyn rozmawia z Chibiusą, która postanawia nawiązać nowe przyjaźnie.

Udaje się do parku, gdzie w jej ręce wpada breloczek w kształcie małego stworka. Dziewczynka spotyka właściciela zabawki, który jest w jej wieku. Po chłopaka przychodzi jego mama, a Chibusa idzie ulicami centrum Tokio. Po drodze spotyka budkę, przy której stoi Mamoru.

Uradowana wpada mu w ramiona, co powoduje irytację Usagi. Dziewczyna robi Chibiusie awanturę uznając, że Mała Dama nie może być jej córką, tylko diabłem zesłanym z piekieł, a nie z Krysztalowego Tokio. Wkrótce Chibiusa zauważa na ulicy chłopca, który zmierza ku domku z bambusowego drewna. Haruka i Michiru zapraszają Usagi, Mamoru i Chibiusę na rytuał parzenia herbaty. Okazuje się, że chłopiec wykonujący ceremonię jest kolejnym celem Bractwa Śmierci. Ma na imię Tamasaburō i umie parzyć herbatę na różne sposoby. Chibiusa jest spokojna i słucha poleceń z Mamoru, Haruką i Michiru, ale Usagi za to robi wszystko na odwrót. Chibiusa, Haruka, Michiru i Mamoru dostają talerz z pączkami, ale Chibiusa od razu wpycha je sobie do buzi, zamiast jeść pałeczkami. W końcu Usagi upada na talerz z herbatą w rękach Tamasaburō, który o mało co się nie tłucze. Na szczęście Tamasaburō w ostatniej chwili szybko ratuje drogą wazę. Rytuał parzenia herbaty dobiega końca. Usagi i Chibiusa wracają do domu Tsukino. W pewnym momencie do bambusowego domku Tamasaburō podjeżdża tajemnicze auto, a Usagi rozpoznaje w kierowcy Eudial. Chibiusa biegnie na pomoc Tamasaburō przemieniając się w Sailor Chibi Moon.

Tymczasem Usagi chce pomóc Chibiusie i próbuje przejść przez żywopłot i utyka, co denerwuje Lunę. Chibiusa dotarła w samą porę, gdy Eudial przestrzela Tamasaburō i zabiera jego czyste serce. Eudial interweniuje i wzywa daimona, którego mała wojowniczka atakuje. Daimon spokojnie pije herbatę, podczas gdy Chibi Moon uderza go różowymi sercami prosto w twarz. Pojawia się Sailor Neptune i Sailor Uranus, które ze zdumieniem Eudial informują ją, że czyste serce to nie talizman. Dwie Czarodziejki znikają, a Eudial idzie w ich ślady i zostawia Sailor Chibi Moon sam na sam z daimonem.

Usagi, informowana przez Lunę o walce Chibiusy, przedostaje się przez żywopłot i przemienia w Sailor Moon i niszczy daimona. Po walce Usagi i Chibiusa postanawiają odwiedzić Tamasaburō. Chłopiec opowiada o walce Sailor Moon, pokazuje nowy styu parzenia herbaty. Dziewczyny z przerażeniem uciekają z bambusowego domku i wpadają w żywopłot.

Obsada Edytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to W poszukiwaniu przyjaciela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki