FANDOM

Yūichirō Kumada
Yuuichiro Kumada.jpg
Pierwsze wystąpienie: 30 odc. (anime)
Seiyū: Bin Shimada
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Hikawa Shrine, Azabu-Jūban, Minato-ku, Tokio
Powiązania: Dziadek Rei, Rei Hino
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek
Krewni: Nienazwani bogaci rodzice

Yūichirō Kumada (jap. 熊田雄一郎 Kumada Yūichirō) – postać epizodyczna z anime Czarodziejka z Księżyca.

CharakterystykaEdytuj

Włóczęga, który od pierwszego wejrzenia zakochał się w Rei Hino. By być blisko niej rozpoczął pracę w świątyni Hikawa. Rei nigdy bezpośrednio nie przyznała się, że go kocha, ale zmiękła, kiedy dowiedziała się się o jego przeszłości; może to być aluzja do ich przyszłego romansu. Najbardziej znacząca wzmianka została powiedziana w 46 odcinku, kiedy Sailor Mars umierając powiedziała Sailor Moon, że przed śmiercią chciałaby pocałować Yūichirō. Rei nawet dwa razy go pocałowała – w 30 i 38 odcinku.

Yūichirō jest bardzo zabawny; prawie zawsze wygłupia się przed Rei, aby tylko zwróciła na niego uwagę, a w 41 odcinku można było zauważyć, że bawi się w bitwę na śnieżki z dziadkiem Rei. Chłopak jest też bardzo opiekuńczy: w odcinku 99 martwił się o Rei, że w nocy nie śpi, tylko medytuje.

Chłopak ma bardzo bogatych rodziców, ale nie lubi o nich mówić.

Yūichirō ma długie, brązowe włosy (sięgają mu do barku) z grzywką, która często zasłania jego ciemnoniebieskie oczy i często ma zarost na brodzie.

Pojawił się tylko w anime. Wystąpił w odcinkach 30-31, 38, 41 (jako postać w tle), 63, 70, 99 i 136.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki